Anneme vurdum çok üzülüyorum ne yapmalıyım?

annem her zaman beni aşşağılar aynı zamanda babamda , babam anneme çok baskı yapıyor bu nedenle annem bana sıçrıyor elbette onu çok ama çok seviyorum. Ama beni çok aşşağılıyor beddua ediyor annelerden hiç duyulmayacak ağza alınmayacak küfürler ediyor ve her fırsatta beni bireşeylerle tehdit ediyor dahasıda var her fırsatta hem psikolojik hemde büyük fiziksel şiddetlere maruz kalıyorum. Bunu söylemek hoşuma gitmiyor ama beni her zaman bıçakla kovalıyor ve bazen bni öldürmeyi planladığını söylüyor ( bu psikolojimi bozmuyor değil). Babam ona çok kötü davranıyor biliyorum ama ben gerçekten çok üzülüyorum ve bende babamdan baskı görüyorum bu ona özel bişeyde değil. Ve daha birçok problemim var ve bunları kaldırmakta zorlanıyorum. bugun annem tekrar bağırış çağırış bana vurdu ve ben bu sefer çok sinirlendim, kaldıramadım ve olan oldu. Aslında onunda benim iyi olmamı istediği için bunları yaptığını biliyorum ama bu şekilde notlarım ve sosyal hayatım sadece düşüşe uğradı ve beni yordu anlatamadığım birçok şey var. Ama annem ben ne istesem alır genelde ( gerçi sonra paramın düşmanı diyerek gene hakaret yiyorum ama). Ve eğitimime baya özen gösteriyor özel öğretmenler tutuyor kaynaklar alıyor ( gerçi sonrası yine hakaret ama...) ve beni özel okullarda okuttu. Ve birçok deneyimi yaşamamı sağladı piyano, satranç, yazılım, dikiş, ingilizcem içinde çok uğraştı. Arkadaşlarımla görüşmeme genelde izin verir ( bunuda kavgalarda yüzüme epeyce vurur) . Ve bu yaz beni yurt dışına çıkartıyor 7 ülke gezeceğim ( bununla baya sıkıştırıyor beni ama çok heyecanlıyım yinede:) ) . Beni sevdiğini biliyorum ama öfkesine hakim olamıyor eminimki bunları yaptıktan sonra pişman oluyodur ama ben onun bu davranışlarını ne kadar unutmuş gibi olsamda içimde bir yara izi bırakmıyor değil. artık kendime odaklanamıyorum mutlu değilim ve sosyalleşemiyorum hiç özgüvenim kalmadı. bu sorunlar , annem , babam , kardeşim ve tartışmalar varken ders çalışamıyorum yorulmuş hissediyorum. O genelde benim ders çalışmamama sinirleniyor ama ben ders çalışırkende eziyet ediyordun? :). neyse umarım okumuşsunuzdur... Peki ne yapmalıyım nasıl bir yolda yürümeliyim anneme vurarak çok mu yanlış yaptım? umarım hayatımdan bazı parçaları buraya yazmam bir problem doğurmaz. Ama endişelenmeyin ailemi çok seviyorum ve ne olursa olsun onlardan ayrılmak istemiyorum onlar benim herşeyim ve tek kaynağım. Beni her ne kadar üzselerde. bende onları üzmüyor değilim dedim ya sonuçta bu aralar ders çalışmıyorum ve anneme itraz ettiğim çok zaman oluyor. yardımcı olur musunuz? Sağlıcakla kalın...

Anneme vurdum çok üzülüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla