Anneme vurdym çok üzülüyorum çok mu kötü biriyim?

Arkadaşlar ben 23 yaşındayım kpss çalışıyorum ailem küçüklüğümden beri şiddet uyguladı çocuk esirgemeye alındım inthr girişiminde bulundum ve psikolojimi çok bozdular. Şimdi üniversiteyi bitirdim KPSS çalışmaya çalışıyorum destek olacağına köstek oluyorlar. Evlen diye baskı kuruyorlar. Ne maddi ne manevi hiç bir destekleri yok. Ve sürekli beddua ediyor her sabah kütüphaneye giderken inşallah ölürsün inşallah gelemezsin. Senden bı bok olmicak gibu sözler söylüyor ve ne yazikki bende artık öfkemi kontrol edemiyorum ve anneme dayanamayıp vurdum bunu utanarak yazıyorum ve sonra çok üzülüyorum ama artık kaldıramıyorum. Ben çok mu kötü biriyim?

Anneme vurdym çok üzülüyorum çok mu kötü biriyim?
Cevapla