Bayram olması iyi mi olur kötü mü olur bilemiyorum, o kadar hazırlık yaptık daha iyi olur diye düşünmüştüm ama çok gelenimiz olmasa da teyzem dayım vs gelebilir o geldiği zaman.
o beni ailesiyle tanıştırdı ocak ayında.
Bayram olması iyi mi olur kötü mü olur bilemiyorum, o kadar hazırlık yaptık daha iyi olur diye düşünmüştüm ama çok gelenimiz olmasa da teyzem dayım vs gelebilir o geldiği zaman.
o beni ailesiyle tanıştırdı ocak ayında.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
İyi olur. Hatta teyzen ve dayın kafa dengi insanlar ise tanışmanız daha rahat geçer aranızı dengeler.
Bayram gelenek görenek tam burdan girmişsiniz konuya iyi olmus bence çok açık da giyinmezsen sıradan bir elbise falan tadından yenmez
Iyi ölür