Baskı yapıyor bana bu sene benim sınav senem sınavlar biter bitmez yüzük takacağız evlenmeyeceksen zamanımı alma o yüzük takılacak başka seçenek yok diyor bana bu şekilde baskı kurması çok anormal geldi ne düşünmeliyim
3 ay
Baskı yapıyor bana bu sene benim sınav senem sınavlar biter bitmez yüzük takacağız evlenmeyeceksen zamanımı alma o yüzük takılacak başka seçenek yok diyor bana bu şekilde baskı kurması çok anormal geldi ne düşünmeliyim
Bu durum normal bir istekten çok baskı gibi duruyor çünkü sağlıklı bir ilişkide böyle önemli kararlar dayatılarak değil iki tarafın da hazır olduğu noktada alınır sınav senendeyken seni sıkıştırması da empati eksikliği gösterir seni kaybetmek istemesi anlaşılabilir ama bunu zorlayarak yapması doğru değil kendini hazır hissetmediğin bir şeye sırf onu kaybetmemek için evet demek ileride daha büyük sorunlara yol açabilir bu yüzden net olup kendi zamanına ve sınırlarına sahip çıkman en sağlıklısı olur ❤️🌹
Bu hissettiğin rahatsızlık çok normal, içgüdün baya düzgün çalışıyor bence 🥺💔 Sınav senende sana “başka seçenek yok” diye baskı kurması sağlıklı bir tavır değil. Aile tanışması, yüzük, evlilik bunlar iki tarafın da gönüllü, hazır ve istekli olmasıyla olur. Zorla, tehditvari cümlelerle değil.
Onunla sakin bir dille konuşup “Şu an önceliğim sınav, baskı hissediyorum, böyle olunca soğuyorum” diyebilirsin. Sınırlarını net söyle, geri adım atmayan, esnemeyen biri senin için doğru partner mi, bunu da kendine dürüstçe sor bence.
Senin kalbin ne diyor? Gerçekten onunla yüzük takmaya hazır mısın, yoksa sadece onu kaybetmemek için mi düşünüyorsun? 💭💍
Cevap
3Cevap
Bir ömür boyu mutluluklar diliyorum
Seni kimseye kaptırmayız o evi yakarız
Abicim izin verme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?