İyi bir insan olmanın, iyilik yapmanın sınırı olmalı mı?

İyi bir insan olmanın, iyilik yapmanın sınırı olmalı mı?

İyilik yap denize at, balık bilmezse Halik (Allah) bilir..

İnsanlara iyilik yaparken onları düşünerek mi yoksa insaniyet namına mı yapmalıyız?

Bir insana iyilik yaparken sırf Allah rızasını düşünerek yapıyorum kimi zaman, bu genelde sadaka verirken oluyor.

Fakat genel yapılan iyiliklerde çoğu zaman karşımdaki insanın bana yaptıkları, beni kırdığı, üzdüğü vesaire gelince ona o iyiliği yapmakta tereddüt ediyorum. Bu düşünce yanlış olsa da bazen engel olmakta zorlanıyorum.

Peki sizde durumlar nasıl?

İyi bir insan olmanın, iyilik yapmanın sınırı olmalı mı?
Cevapla