Fazla iyilik yapmak enayilik mi?

Bir arkadaş var hemde komşum. Kendisidi evli bir çocuğu var.. ayrieten iki işte çalışıyor … eşi de fazla destek olmuyor yani çalışıyor adam diğer günlerde spora gidiyormuş. Neyse bu arkadaş benden her hafta bir şey yapmanı istiyor bende yapıyorum aciyorum yani kendisi tek burada yardım edeyim diyorum ama bu iki haftadır artık çok oldu.. ben bisey istediğim zaman hiç olmaz ya zamanı yoktur ya parası ama ben hep enayi gibi yapıyorum işte olmaz diyemiyorum …

Fazla iyilik yapmak enayilik mi?
Cevapla