Annemle kavga ettim vicdan azabından ölüyorum ne yapmalıyım?

Arkadaşlar annemle çok kötü kavga ettik. üstüme geldi bana vurmaya başladı. ben de vurmasın diye kollarını tuttum sıkıca. daha vuruyor bi de beni dövecek şuna bak diye. o an kendimi kaybettim ama sadece kolunu sıktım vurup durmasın diye. daha çok sinirlendi boğazımı falan sıktı. ama bende çok sinirlendim dediğim gibi kolunu sıktım sırf vurup durmasın daha diye. kolunu tutarken morartmışım yani bileğinde küçük morluk olmuş. ama yemin ederim üstüme daha da çullandığı için yaptım. şimdi çok üzülüyorum ağlıyorum her gün. özür de diledim ama hala vicdan azabı çekiyorum. ne yapıcam ben böyle? benim de bacağım ve kolum mor. ama onunkini gördükçe kahroluyorum.

Annemle kavga ettim vicdan azabından ölüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla