Babamla çok sık kavga ederlerdi hep mutsuzdu bir gün okuldan gelince kendini k*smiş şekilde salonda gördüm hayatımın şoku oldu hâla atlatsmiyorum psikoloğa git demeyin lütfen. Annemin vefatı üzerine 6 yıl geçti hâla dün gibi..
Zoruma giden şey kendine yelek sipariş etmiş o öldükten sonra eve geldiğin de siparişi alırken çok ağır gelmişti.
Birde evde hep sıcak yemek piserdi artık o da yok hep hazır şeyler alıyoruz , ah annem be nerelerdesin beni garip bıraktın..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Cok zor bir durum senı anlamak kolay degıl Allah yardımcın olsun anneninde mekanı cennet olsun
Çok teşekkür ederim 🥹
Rica ederim
Bence annen bumu neden yapmıç diye düşünmelisin, baskı altındamıydı başka bir şey mi vardı.
Yok zaten psikolojik sorunları vardi.
Başın sağolsun canım . benim
Asmak zorundasin
ağır ama alışmak zorundasın maalesef
Satırları ağlayarak yazdım alışmaya çalışıyorum
Allah yardımcın olsun, lütfen destek al
Yaa
Başın sağolsun
Çok ağır, bir şey diyemem