Ben bu başımdaki anneyle ne yapayım bir şey önerin canımdan bezdiriyor beni ölmek istiyorum?

O kadar anlayışsız; inat ; kendini çok akıllı kurnaz zanneden annem var ki ; kavgadan kaçınıyorum ama geliyor en ufak birşeyden kavga çıkarıyor konuyu kapatalım diyorum bu defa ısrar ediyor hiç susmuyor ; saçma sapan konuşuyor insan evine gelince huzurlu hisseder ya hani bende o yok sağolsun hiç yaşatmadı bana o duyguyu merak ediyorum nasıl bir şey ; en basitinden daha bugün onun iki haftadır kafamı ütülediği yap yap dediği işini hallettim onca yol onca emek ; daha bir şey sormadan bana ağzımı açmadan sen beni kandiriyorsun diyor dediğimi yapmadın oraya hiç gitmedin vs zaten aşırı şüpheci bir insan karşı komşuya da kafayı takmış durumda defalarca evimizin kilidini değişti hâlâ param kayıp hâlâ evraklarim ortada yok diyebiliyor. Takip edildiğine de inanıyor 7/24 ve telefonun dinlendiğine de ; biri mesaj yazsa erkeklerle ne işin var senin edepli namuslu bir kız erkeklere sanaldan bile selam vermez sen nasıl bir insansın tüh sana utanmaz edepsiz diyor durup dururken hakaret ediyor telefon elimdeyse kiminle konuşuyorsun sen diyor akıllı insanin sanaldan da arkadaşı olamazmiş kimseyle konuşmamak gerekiyormuş eski sevgilime de takmış durumda hâlâ seni kandırdı yıllardır oyaladı attı başından işte diyor oysa ayrılan bendim Allah bilir belki de evlidir diyor belki çocuğu da vardır hatta çoğu zaman kesin öyle ben biliyorum diyor. Geceleri bazen uykudan uyandırıyor beni aklına birşeyler geliyor yapmamı istiyor bir yerlere gitmemi görev gibi; eğer yatağımdan kalkmazsam kapıdan ayrılmıyor git başımdan anne diye karşılık versem sinirlenip önce bütün ışıkları kapatıp odama giriyor ve saçımı çekiyor ağzımı kapatıyor ağladım mi kes o sesini ağlama diye. Bu nasıl bir anne gerçekten aklım almıyor artık beni sevmesini beklemiyorum ama bu düşmanlık neden ben ona ne yapmış olabilirim kendi halimde sıcacık bir insanım beni ruhsuz öfkeli birine dönüştürüyor , sadece biraz huzur istiyorum bir parça çok mu şey istiyorum beni sevmesinden çoktan geçtim ben ; zaten kimseyle konuşmamı da istemiyor ben nasıl evleneceğim işim de yok sosyal değilim; hep güzelliğimden dem vuruyor; erkekler senin güzelliğin için mi seviyor ilgi gösteriyor ahmak diyor herkes önce zekâya bakıyormuş ve faydalanmak kandirmak açısından... Artık bezdim hayattan bazen diyorum ki böyle ömür geçer mi kimse yok hayatımda zaten kimseyle görüşmüyorum daha ne istiyor sanaldan sadece tek bir kız arkadaşım var ona da güvenmiyor; kimseyle konuşmasam benim halim ne olur ki ; nereye kadar böyle...

Siz söyleyin ben mi abartıyorum ben mi gericiyim kaçıncı yüzyıldayiz...

Ben bu başımdaki anneyle ne yapayım bir şey önerin canımdan bezdiriyor beni ölmek istiyorum?
Cevapla