O kadar anlayışsız; inat ; kendini çok akıllı kurnaz zanneden annem var ki ; kavgadan kaçınıyorum ama geliyor en ufak birşeyden kavga çıkarıyor konuyu kapatalım diyorum bu defa ısrar ediyor hiç susmuyor ; saçma sapan konuşuyor insan evine gelince huzurlu hisseder ya hani bende o yok sağolsun hiç yaşatmadı bana o duyguyu merak ediyorum nasıl bir şey ; en basitinden daha bugün onun iki haftadır kafamı ütülediği yap yap dediği işini hallettim onca yol onca emek ; daha bir şey sormadan bana ağzımı açmadan sen beni kandiriyorsun diyor dediğimi yapmadın oraya hiç gitmedin vs zaten aşırı şüpheci bir insan karşı komşuya da kafayı takmış durumda defalarca evimizin kilidini değişti hâlâ param kayıp hâlâ evraklarim ortada yok diyebiliyor. Takip edildiğine de inanıyor 7/24 ve telefonun dinlendiğine de ; biri mesaj yazsa erkeklerle ne işin var senin edepli namuslu bir kız erkeklere sanaldan bile selam vermez sen nasıl bir insansın tüh sana utanmaz edepsiz diyor durup dururken hakaret ediyor telefon elimdeyse kiminle konuşuyorsun sen diyor akıllı insanin sanaldan da arkadaşı olamazmiş kimseyle konuşmamak gerekiyormuş eski sevgilime de takmış durumda hâlâ seni kandırdı yıllardır oyaladı attı başından işte diyor oysa ayrılan bendim Allah bilir belki de evlidir diyor belki çocuğu da vardır hatta çoğu zaman kesin öyle ben biliyorum diyor. Geceleri bazen uykudan uyandırıyor beni aklına birşeyler geliyor yapmamı istiyor bir yerlere gitmemi görev gibi; eğer yatağımdan kalkmazsam kapıdan ayrılmıyor git başımdan anne diye karşılık versem sinirlenip önce bütün ışıkları kapatıp odama giriyor ve saçımı çekiyor ağzımı kapatıyor ağladım mi kes o sesini ağlama diye. Bu nasıl bir anne gerçekten aklım almıyor artık beni sevmesini beklemiyorum ama bu düşmanlık neden ben ona ne yapmış olabilirim kendi halimde sıcacık bir insanım beni ruhsuz öfkeli birine dönüştürüyor , sadece biraz huzur istiyorum bir parça çok mu şey istiyorum beni sevmesinden çoktan geçtim ben ; zaten kimseyle konuşmamı da istemiyor ben nasıl evleneceğim işim de yok sosyal değilim; hep güzelliğimden dem vuruyor; erkekler senin güzelliğin için mi seviyor ilgi gösteriyor ahmak diyor herkes önce zekâya bakıyormuş ve faydalanmak kandirmak açısından... Artık bezdim hayattan bazen diyorum ki böyle ömür geçer mi kimse yok hayatımda zaten kimseyle görüşmüyorum daha ne istiyor sanaldan sadece tek bir kız arkadaşım var ona da güvenmiyor; kimseyle konuşmasam benim halim ne olur ki ; nereye kadar böyle...
Siz söyleyin ben mi abartıyorum ben mi gericiyim kaçıncı yüzyıldayiz...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Üzücü gerçekten cahillik kötü
Olmayacak insana güvenip bir de üstüne işleri daha berbat etmemeni şiddetle tavsiye ediyorum
İradem o kadar zayıf değil emin olun iradem olmazsa çoktan bunu yapardım yağmurdan kaçarken doluya tutulurdum ama yapmadım ve bunun için uzun yıllık ilişkimden ayrıldım hislerimde hakliymisim
En fazla ağlıyorum üzülüyorum sonra gelip geçiyor hayat dolu bir insanım kendimle barışık bu yüzden bu hayatta beni doğuran kadın annem bile yıkamaz kolay kolay yikilsam da kalkarım ayağa sonra bir şey olmamış gibi yine ona anne derim kin bile tutamam ama unutmam da
Peeekala daha başka ne diyebilirim bilmiyorum
Kin iyidir kısmen tavsiye ederim:)
Zaten beni doğuran kadın bile bana kiyabiliyorsa üzülmeme başka kim kıymaz ki elin oğlu mu gözyaşıma bakacak harcarlar beni bende bu iyi niyet varken
En azından bilinçlisin bir de bu açıdan bak
Yetmiyor bilinçli olmaktan nefret ediyorum o yüzden mutluluk olmuyor çünkü gerçekleri biliyor kalbinde hissediyorsun
Dimi dimi ah be ne diyordu no 1 “hiç ışık yok”
Aslında pekte fazlası gerekmiyordu yolumuzda yoldaş sonra zorluklar her şekilde aşılacaktı günün sonunda yıldızlar izlenecek sonra da yaprakların ağacın dallarını terk ettiği mevsimde birkaç şiir dörtlüğü gelecekti vs vs enerjin bana geçti athena dinliyordum az önce :/
Eski sevgilimle de bu siteden tanıştım bin pişmanım kimseye güvenim kalmadı sevilmemek o kadar da kötü değil aslında ama yıllarca sevildiğini zannetmek büyük bir darbe gibi geliyor insana
Dedim anne de sevmiyorsa kimse sevmiyorsa demek sevilecek bir insan değilim ama öyle değil işte yemin ederim değil anlamıyorum ben olsam beni severdim kimse mi kalbimi görmüyor benim bu kadar zor değil beni sevmek mutlu edilmek ve birini sevmem onu mutlu etmem
Ne diyebilirim ki kardeş bu sitede iyi de kötü de insanlar olabilir maalesef kendini geliştiremeyen insanlar karşısındaki insanı bitiriyor
Evet evet anlıyorum seni saat gece 12 ve bunu konuşmak kötü ama işte yaşadığımız süre boyunca hayatın içerisinde olmak zorundayız
Ağlıyor musun neredesin hey?
Ne ağlaması yahu ben mi 😄
Duygusuzum ben yemin ederim aldırdım hepsini 🙂
İyi bari bir gittin pir gittin o yüzden merak ettim
İyiysen sorun yok o zama.