Kilolu insanlara neden bu kadar ağır sözler söyleniyor?

Abi sen kaç kilosunla başlayıp, seni ayıya benzetene kadar ustu acik kapali hakaretler ediliyor. Ve bu insanlarin psikolijisi bozuluyor. Hiç bu konuda duyarlı değiliz. Hemen her insanı fiziksel problemleriyle yargılıyoruz. Sonra kişi alındığında "kardeş sen de amma alıngansın" diyoruz. Hakaretlere tepki gosterince toplumdan dışlıyoruz ve hakaretlere devam edip aslinda onlara mobbing yapiyoruz.
Güncellemeler
+1 yıl
3 kişiden fazla yazan olmamış... Niye biliyomusunuz? Çünkü bir çoğu bunun ayıp olduğunu biliyor. Bile bile gerçek hayatta bunu kilolu insanlara yapıyorlar...
Güncellemeler
+1 yıl
Hala insanlar boğazını tutsun o zaman diyenler var. Cok zayiflama bir hastaliksa sismanlama da hastalik. Siz hasta insanlara böyle mi davraniyorsunuz?
Kilolu insanlara neden bu kadar ağır sözler söyleniyor?
Cevapla