Arkadaşlar kızların okuyabileceği-kolay atanan bölüm olarak önerebileceğiniz bölüm var mı?
Postacılık gibi falan ataması kolay olan..
Postacılık gibi falan ataması kolay olan..
benim puanım 43 tane yere tutuyor.Ankara da 25,Bartın da 10,Bayburt ta 4,Kayseri de 4...13 tanesi 4 yıllık,30 tanesi 2...Bartın'da 4 yıllık sosyal bilgiler öğretmenliği,4 yıllık türk dili ve edebiyatı,2 yıllık gemi inşaatı,2 yıllık işletme yönetimi gibi bölümler var,Ankara da ise Yıldırım Beyazıt Üniversitesinde 4 yıllık Türk dili ve Edebiyatı,Tarih gibi bölümler var...bir sürü bölüm var ama yazmaya kalksam bölümleri uzun sürer yani...bilgisayar programcılığını düşünüyorum 2 yıllık 2 yıl daha okuyup bilgisayar mühendisi olurum diye düşünüyorum...ama kararsız kaldım biraz...Bayburt Üniversitesi Bayburt meslek yüksekokulu mu yoksa Ankara Üniversitesi Nallıhan meslek yüksekokulu mu daha iyi,daha kaliteli sizce?birde derslerde matematik ve ingilizce var.ingilizceye en baştan mı başlatıyorlar yoksa çoğunu öğrenmişlerdir ilk öğretimde deyip ileridenmi?ve matematik te ne tür konular var yani ortaokuldaki ve ygs deki gibi sayı ağırlıklımı yoksa harflerin ağırlıklı olduğu mat2 felanmı?
Ankara Üniversitesi.dersler genelde okula göre değişiklik gösteriyo.ama mühendisliğe öğretmenliğe geçiş ygs-lys sınavlarından daha kolaymış.bi akrabam ilk denemesinde geçti mühendisliğe sakarya ünv.ayrıca ders notunuda 70 üzeri tutmak gerekiyormuş.yani çalışmak şart
niye ki atamaları zor diyorlar?hem babamı bir türlü ikna edemiyorum şehir dışına sonuçlardan sonra döneklik yaptı eğer bayburtu öven olsaydı babama okuyup o şekilde ikna etmeyi denicektim.babam küçüklüğümden beri bilgisayar mühendisi olcaksın diye başımın etini yiyordu...hem sosyal bilgiler öğretmeni ne yapar bilmiyorum ben öyle bir ders hatırlamıyorum orta okulda kilere mi giriyor ne anlatıyor bilmiyorum valla coğrafya felan yazıyor nette coğrafyadan lisedeki ilk hocam nefret ettirmişti.
napacağımı şaşırdım valla...
bilgisayar programcılığı oku 4yıllığa mühendisliğe vs.geçebilirsin hiç olmadı gider bilgi işlemlerde çalışırsın en kötü ihtimal.kendini geliştirirsen evden yazılım yaparak paraya para demezsin
bende programlama gördüm bilg.müh tercih edicem şimdi gayette yapabiliyorum.kıvrak zeka ve mantık gerektiren bi bölüm
ileride görüşmek dileğiyle o zman
adalet ... işletme de kolay atanır ... muhasebede kolay atanır.. tıbbı dokumantasyonluk...*** buro yonetimi ve sekreterlik...
orman meslek yüksekokulu :S
Cevap
10Cevap
Anestezi derim ben gerçi meslek lisesi önceliği var ama iş olarak çok iyi
direk sağlık alıyorlar puan tutsada çok zor oluyo malesef.ama keşke olsa..
postacılık kız mesleği mi geziyosun durmadan
şöyle 50 inde de yapabileceğin bişi olmalı
adalet diyorum
Att Yan Acil Tıp Teknisyenliği.. Sizin İçin Biçilmiş Kaftan..
kanatlı böcek yetiştiriciliği kocaelide vardı sanrım :D
sağlık sektörünün ataması gayet basit fizyoterapi anestezi çevre sağlığı teknikeri vs bi çok bölüm var
Ben sağlık sektörü derim hemşirelik ebelik laborant vs.vs.
maalesef çoğu sağlık m.y.o larında meslek lisesini öncelikli sayıyorlar ve diğer liselerden daha yüksek puan istiyorlar...benim gibi düz lise veya farklı bir lise çıkışlıysa girmesi çok zor torpil olmadığı sürece...
çocuk bakımı ve sağlığı meslek yüksek okulu...
adalet meslek yüksek okulu
çok geri kafalı bir düşünce bu ve resmen saçmalıyorsun.sizin gibiler yüzünden gelişemiyo bu ülke
Vector, oğlum bak git. Ne konuştuğunu bilmiyorsun
tıbbi dökümantasyon ve sekreterlik
verdik gitti kocaeli meslek yüksek okulu
sivil havacılık derim tek geçerim..
anestezi harika bir bölüm
ne acıdan?
yoksa bir alfamı görüyorum
Bir bilgim yok bu konu da.
Adalet
Radyoloji teknisyeni
bilgisayar
Hasta bakimi
lojistik,hemşirelik
RTV.

En İyi Cevaplar