Çocukluk
İlkokul
Ortaokul
Lise
Üniversite
Askerlik
İş
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
H Yani hiç biri 😅 Arkadaşlıklarınızı böyle kategorize ederseniz çok yüksek (%90) ihtimal, hiç bir yere varamazsınız. Üstelik burada askerliğini yapmamış ya da "askerlik yapmamış" insanımız da çok fazla. Artı, arkadaşlık günümüzde çok farklı algılanıyor, ve "gerçek arkadaş" bir elin parmaklarını geçmez, eğer bu konuda şanslıysanız...
Aslında artık günümüzde menfaati olmadıktan sonra hiçbiriniz uzun sürmüyor da yine de en uzun süren arkadaşlık çocukluk arkadaşlığıdır diğerlerinden farklı da yapamaz menfaat bittiği zaman da o kişi hayatınızda olmaz.
Bence gerçek dostluk buradan anlaşılmaz yani kimisi iş te kimisi okulda kimisi sosyal medyada tanışır bu yüzden de karaktere göre derişir bence
şu an görüştüklerimin çoğu üniversite olduğu için üniversite derim. Ama bu kişilik meselesi kendini bilmeyen arkadaşlığa önem vermeyen bencil kişilere denk gelirsek işi bitince bir daha önemli kalmaz her şey menfaat için bazıları için..
Cevap
45Cevap
Lise arkadaşlığının uzun sürmesi daha yüksek bir ihtimal
Ben böyle birşeyi katagoriye ayırmak istemem çünkü hayatıma az öz insanı alırım oyuzden de arkadaşlıklarım , dostluklarım , sevgilim vss hep uzun vadeli olur 3 , 5 günlük bir arkadaşlığa ya da sevgililiğe imzamı atmam ben
Aynı bölümde okuyorsanız üniversitedir muhtemelen. Çünkü aynı iş kolunda olacaksınız ve o mesleği bırakmadığınız sürece hayatınız benzer olacak
Ufak yerde yaşadığım için çocukluk ilkokul ve bazı lise arkwdaşlwrım aynı, sonsuza kadar da gider muhtemelen
Hiçbir arkadaşlık sonsuza kadar sürmez.
Çıkarlarınız çakıştığı an başlar ayrılıklar çatırdamalar...
Askerlik. Ama uzun sürse bile ölene dek devam edeceğini sanmıyorum. Çıkarı bittiği an herkes tekmeyi basar aga
Bence hiç biri artık günümüz çıkar sonuç ilişkisine bağlandı koynunda ki karın bile terk edip gidiyorsa anan baban sırtını dönüyorsa hiç biri
Çocukluk arkadaşım halen arkadaşlığımız devam ediyor ayrı şehirlerde de olsak anlıyoruz birbirimizi 🧘
Başlattığım arkadaşlıkların hepsi devam ediyor
İş arkadaşlığı kadar sahte bir arkadaşlık görmeedim ben
ben sadece lise arkadaşlarımla görüşüyorum. onun için liseyi seçtim.
Lisedeki tüm arkadaşlarımla konuşuyorum fakat üniversiteden 1 elin parmağını gecmez
Hahahahaha iş arkadaşlığı diyenler daha çok kazik yersiniz
Çocukluk arkadaşlarımla hala görüşüyorum. Ve hala çok iyi anlaşıyoruz..
Tam çılgınlık zamanı arkadaşlar her zaman baki kalır !
genellikle çocukluk arkadaşlıkları uzun sürüyor ama arkadaşlık kolay dostluk yakalamak mesele
Fark etmiyor önemli olan nerede tanıdığım değil. Nasıl birisi olduğu iyi insan heryerde iyidir
Lise kesinlikle. Çünkü hem deli dolusun hem aklı başındasın. Yani her türlü kafayı yaşıyosun o yaşlarda. En güzel yaşlarım en güzel anlarım. Keşke geri dönebilsem çok özledm😌
Genelde lise derler ama bende öyle kalici kalmadı liseden. Orta okuldan var. Çocukluktan var
Bilmem bence hiç birisi en azından bende öyle
Lisede bir dostum vardı, hayatımın yarısında yanımda oldu.
Benim ortaokul arkadaşım 9 senemi yedi var mı arttıran
İlkokul arkadaşımla 14 yıldır hiç kopmadık
O kadarına yaşımız yetmedi😂
Yürekten gelen arkadaşlık ölene kadar sürer. Hangi dönemde başladığı önemli değildir.
Lise ortamından 1 sağlam dostun çıkar ve ebediyen dostun olur
Çıkar ilişkisi olmayan çocukluk ve lise de olabilir 🙃
Pek çocukluk arkadaşkm yok ama olsaydı iyi olurdu. En sağlamı odur diye düşünüyorum
Lisede en berbat donemini gorerek seninle arkadas olmayi tercih etmis birisi uzun sure devam eder
Cünkü benim genelde cocukluk arkadşlarim sadık arkadaslar
genelde lise arkadaşlıkları kalıcı oluyor ve uzun süre oluyor. lise zamanı bir başkadır valla
Çünkü çocukluktan beri 4 kişiyiz 5 kişiyi aramıza almadık
Lisedeki arkadaşlarımla konuşuyorum hâlâ
Benim belli bir arkadaş çevrem Yok
Hiç biri şıkkı neden yok 😄
Bence farketmez hepsi olabilir
Tabiki çocukluk bütün saçma ama güzel şeyleri en masum anıları çocukluk arkadaşımızla yaparız 😂
İş arkadaşlığı
İşten ayrılalı 2.5 ay oldu arkadaş sayım 10 çok yakın dediğim insanlar sildiler
cocukluktan gelen arkadaslık daha saglam sanki
Hepsi kanki bence net
Hepsi bir gün biter insan kendine döner benliğine
Üniversite arkadaşlıkları çok iyi.
Maalesef seçeneklerden hiçbirisi
Karı kocanın ev arkadaşlığı 😆
Lise candır heyecandır özeldir o nedenle unutulmaz
İlkokul hala görüşürüm
Lise arkadaşlıkları benim
hala görüşüyoruz
Zor zamanda beraber aglayabildiklerin
İlkokul arkadaşliği bence en uzun süren.
Sonsuza kadar sürecek bir şey yok bence.
Çocukluk arkadaşı muhtemelen
devam eden çocukluk arkadaşlıkları
Hiçbiriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Çocukluk ve lise arkadaşlığı
Lise
S. ex arkadaşı daha iyi
Lise daha uzun
Temelden gelir çocukluk
Çocukluk galiba
Hiçbirisi
Çocukluk arkadaşı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?