Arkadaşlıkların süresi var mıdır yoksa sonsuz mudur?

arkadaşlıkların bi süresi olduğuna ve iki tarafın da birbirini sevmesine rağmen sohbeti devam ettiremeyeceği bi dönemin olduğuna inanıyorum. bebeklik arkadaşımla bile 1 yıldır görüşmüyorum kimin ne yapacağı belli olmuyor insan en güvendiğinden kazığı yiyor. hepimizin dönemsel olarak karakter değişimi olabiliyor bu bir tek ergenlikte değil hayatının her döneminde oluyor. bazen çok uyumlu olduğun arkadaşınla bile birden uzaklaşabiliyorsun ruhsal olarak. bana göre hiçbir arkadaşlık ömür boyu sürmez. her dönem farklı biri girer hayatına, iyi veya kötü sana ders verir ve zamanı geldiğinde gider. peki siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Arkadaşlıkların süresi var mıdır yoksa sonsuz mudur?
Cevapla