Hangi arkadaşlıklar daha kalıcı olur?
Lise arkadaşlığı
İlkokul/Ortaokul arkadaşlığı
Üniversite arkadaşlığı
İş arkadaşlığı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hayat şartları bizler öyle sahurdaki insanlar geçim derdinden dolayı şehirler arasına göç etmek zorunda kaldılar. Siz böyle sorunca düşündüğüm de okul hayatımda görüştüm konuştum kimse yok.
İş arkadaşlığı derseniz onda da zaten iş değiştirdiğim zaman bir şekilde onlar da yavaş yavaş hatıralardan siliniyor. Hayat bizi öyle bir yabani bir duruma getirdi ki bir araya gelemez olduk.
Biz de günümüzde insanlar artık her ne sebepten bilemiyorum hatlarını numaralarını değiştiriyorlar. Bu sebepten dolayı da birçok arkadaşımdan uzak kaldım.
Eskiden Gecekondu Mahalle ilişkileri vardı. Seçeneklere keşke onuda koysaydın. Biz mesela 44 lükler olarak çocukluk arkadaşlarımızda halennn Yılda en az 5 ya da 6 kez buluşuruz. Onun haricinde Telefonla görüşmelerimiz sürer. Her birimiz farklı İllere farklı Semtlere dağıldık. Ancak yinede buluşmaya devam ediyoruz.
Cevap
44Cevap
Bunların hiçbirini saklayamam tam da bu soruyu gördüğümde aklıma en yakın arkadaşım geldi az önce doğum gününü kutlamıştım bugün onun doğum günü altı sene önce yollarımız kesişti Ve iyi ki de kesişmiş gerçek arkadaşlık kurmak o bağı sağlamlaştırmak çok zor gerçekten ama ben arkadaşımla altı senedir hiçbir zaman hiçbir zaman kıskanmadım hiçbir zaman bir sıkıntımız olmadı çünkü gerçek bir dosttu Şimdiki arkadaşlıkları görüyorum arkadan birbirlerini etmedikleri kalmıyor Paylaşıyorlar best best Yalancı bestlerrr 🤣
Benim bir arkadaşım var artık arkadaş diyemiyorum ona kardeşimden farksız benim için çok kavga ettik çok küstük barıştık ama aramızdaki bağ hiç kopmadı birbirimize olan saygımız hep kaldı aramızdaki sorun hep aramızda kaldı kimse birbirimizle alakalı kimseye bir şey anlatmadık. Bir arkadaşlığın kalıcılığı saygıdan ibaret
Çocukluk arkadaşlarımın hepsini kaybettim izlerini bulamadım bir daha iş arkadaşlarımla her zaman görüşürüm o iş yerinden ayrılmış olsam bile
Biz 10 kişi lisede hanzo gibi gezerdik. Şimdi hala q0 kişiyiz, o günleri yaad etmek icin bu gün beyefendi gibi buluşuyoruz. Gelisim çağını kimle geçirdiysen en çok ona benziyorsun. Kim sana benziyorsa onu çok seviyorsun... Lise arkadaşlığı saftır çıkarsızdır ve kendini tanımaya başladığın zamana denk gelir.. Canını yediklerim
Ben yengemden duymustum ilk defa sonra da kendim tecrube ettim, lise arkadasligi.
Unideki arkadaslik ilskisi baska bir yerdeki dusmanliktan bile daha samimiyetsiz ve cikar dolu
Lise arkadaşlığı daha kalıcı tekrar aynı kadro baştan okuyun deseler yok demem. Ama ilk okul orta okulda okuduğum kişilerin hepsinin a... eşek ziksin!!!
Bunların hiçbiri kalıcı değil. Bir zaman sonra hepsi ölüyor. Eskiden samimi olduğun kişilerle aynı yerde olursan en iyisi o
iş aekadaşlığı tabi ki bir de evlenirseniz ömür boyu sürer birlikteliğiniz 🙄
İlkokul arkadaşımla hala görüşüyoruz.24 senelik dostluk
Günümüzde hiç bir arkadaşlığın gerçekliği kalmadı gibi bişey. Umuyorum güzel günler yakındor.
Benim için net ve tartışmasız üniversite arkadaşlığı...
Lise ve üniversite daha iş ortmanını tecrübe etmedim
Soru yı erkek sorsaydı buraya asker arkadaşını da eklerdi ki silah arkadaslığı cok kıymetlidir
lisede kardeş dediğim arkadaşlıklarım oldu hala hepsi duruyo uzun zamandır buluşamamıza rağmen
Lisedekiler çok toxic ergenler oluyor ya bence ortaokul iyidir
Liseden, ünivwrsiteden ve askerlikten çok sayıda arkadaşım var.
Lise diyorum. Üniversitedeki birkaç arkadaşım dışında hiçbiri kalıcı değildi.
Zamanı pek yok, yıllar süren arkadaşlıklar bile bir anda bitebiliyor.
2 haftada bir görüştüğün telefonda çok konuşmadığın arkadaşlıklar
Çocukluktan olan arkadaşlıklar ve zor zamanlarda yaranan arkadaşlıklar 😊
Tanesini tıklamayacam çünkü konu arkadaşlık ise tek bir tahanesi bile kalıcı değil. Bunu nereden bildiğimi sorarsanız, ben bunu yaşadım ve benim kadar kimse bilemez bunu!
İçinizde bilen olabilir, daha kısmet olmadı öyle bir şahıs ile tanışmak
En çok kalıcı olan çocuklukta yapılan arkadaşlıklar.
Ama lisede yapılan arkadaşlıklarda kalıcı olabiliyor.
iş arkadaşlığı daha çok kalıcı olur bence. çünki para kazanılıyor. parada hayat için gerekli ilk şey
İlk okul ve ortaokul arkadaşlığı daha iyi olur baglarınız ve uyumunuz güçlenir eniyi dosluklarınız kurulur
bu soruda n kadar yıkık olduğumu anladım arkadaşım yok ki olanlarlada bitti
Lise secmemin nedeni hayatımın aşkını lisede bulmam tamamen
İlkokul. Çünkü hiç biri çocuklukta ki o saf sevgisinin yerini tutamıyor...
Ben onu bilmem ama Allah herkese sağlam çevre versin
Lise çünkü bütün lise arkadaşlarım hala duruyor 😂😂
Erkek kadın arkadaşlığı net bestie
Komşulukla edinilen bence.
Lise üniversite askerlik
Kafama uyanla devam ederim 😏
Lise arkadaşları bence
Hiçbir arkadaşlık kalıcı değil
E Hiçbiri. Hiçbir şey kalıcı olmaz.
Kesinlikle Lise arkadaşlarımız unutulmuyor
İlk okul arkadaşlığı unutulmaz.
Bu soru daha önce de soruldu sanki.
Lise daha kalıcı bence 👍
Kan kardeşin ile olan dostluklar kalıcıdır
çıkar ilişkisine dayalı olmayan arkadaşlıklar
lise ve uni is hayati henuz baslamadi
Bende hiçbiri kalıcı olamadı abla :(
cep arkadaşlığı neden yok 😅
Hiçbiri mahalle arkadaşlığı 😀
Kalıcı arkadaşım olmadı maalesef.
Bence hepsinde arkadaşlık yapılabilir
Üni daha mantıklı geldi
Lise
İlkokul garanti
lise arkadaşlığı
İlkokul
Hicbiri bence
Hiçbiri
Hiçbiri
lise arkadasliklari
İlkokul
Asker arkadaşlığı
Lise üniversite
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?