Sosyal medyada sürekli bebeğinin fotoğrafını paylasip babasız çocuk büyütüyorum tarzında yazıp duran kadınlar kötü müdür?

Bunu yapan kişi bir yayinciysa çocuğunu kullanıyor sayılır mı sizce kötü bir anne mi?
Sosyal medyada sürekli bebeğinin fotoğrafını paylasip babasız çocuk büyütüyorum tarzında yazıp duran kadınlar kötü müdür?
Cevapla