Çocuğu ve bebeklerinden sürekli şikayet eden sosyal medya anneleri hakkında ne düşünüyorsunuz?

çocuk ve bebek bakmak illa ki zor kimsede kolay demiyor ancak her fırsatta bundan şikayet edip video çekmek bana pek inandırıcı gelmiyor. bakmak istemiyorsa neden doğurup sebep oluyor bebeğine? yorucu diye şikayet ediyorlar, kimisi de bebeğim, çocuğum olsun diye dua ediyor. bunu diyince de tepki gösteriyorlar 😅
Çocuğu ve bebeklerinden sürekli şikayet eden sosyal medya anneleri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
8 ay
bir de şu var işte yemek yemeye, wc ye gitmeye vakit bulamıyorum diyorlar. o zaman nasıl video çekiyorlar? boş zamanlarında çekiyolarsa, o boş zamanlarını neden ev işi yemek gibi şeylere ayırmıyorlar?
Çocuğu ve bebeklerinden sürekli şikayet eden sosyal medya anneleri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla