Mahkemeye Çıkıcam Sizce Ceza Alırmıyım? Doktor'u Darp :(?

Arkadaşlar Doktora Darp Yüzünden Mahkemelik Oldum Doktorla Kavga Ettim Ve Şikayetci Oldu Darp Raporu Aldı Ben Biyerimde Bişey Yok Diye Alamadım :( Küfür Ettim Doktora Sonra Kavga Ettik Sicilimde Bişey Yok Ama Ceza Alırmıyım Sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Mahkemeye Çıkıcam Sizce Ceza Alırmıyım? Doktor'u Darp :(?
Cevapla