Karşı cinsten arkadaşlarınızın olması yadırganıyor mu?

Karşı cinsten arkadaşlarınızın olması yadırganıyor mu?

Ailem bu konuda anlayışlı ancak toplumda nedense karşı cinsten çok fazla arkadaşımın olması ayıp olarak algılanıyor sizde de benzer durum var mı?

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Karşı cinsten arkadaşlarınızın olması yadırganıyor mu?
Teşekkürler @elifycdg :)
Karşı cinsten arkadaşlarınızın olması yadırganıyor mu?
Cevapla