Bir şey danışıcam arkadaşlar size görüşlerinizi iletebilirmisiniz?

15 saatlik yoldan geliyorum otobüsle arkadaşımla görüşecez normal kız arkadaşım.. orada olacağım saati söyledim tamam haberleşelim dedi. Hâlâ mesaj atmadı geldim bekliyorum mesaj attım ben geldim diye daha görmemiş sizce bu sallamazlıkmı birazdan döner biliyorum ama bence sorumsuzluk

Bir şey danışıcam arkadaşlar size görüşlerinizi iletebilirmisiniz?
Cevapla