Eşimle severek evlendik ama ben hiç mutlu değilim. Boşanmak istiyorum, ona bunu nasıl söylerim?

Ben eşimle hiç mutlu değilim , sürekli bı tartışma sürekli bi laf dalaşı var , sözde severek evlendik ama hiç evli gibi değiliz , boşanmqk istiyorum nasıl dicegimi bilmiyorum , , beni resmen baskiladi maddi ve manevi olarak çok yıprattı, napicam bilmiyorum

Eşimle severek evlendik ama ben hiç mutlu değilim. Boşanmak istiyorum, ona bunu nasıl söylerim?
Cevapla