Mutsuz olduğum ve eşimi sevmediğim için boşanmak istiyorum. Bunu ona nasıl söylemeliyim?

Yüz yüze mi yoksa uzak bir yere gidip telefonda mı? Boşanmak istediğini söylediği için öldürülen çok kadın var. O yüzden yüz yüze söylememek daha mı iyi olur? Evden ayrılıp telefondan mı söylemeliyim?

Mutsuz olduğum ve eşimi sevmediğim için boşanmak istiyorum. Bunu ona nasıl söylemeliyim?
Cevapla