Ben başlıyorum. Hadi devamını getirin. :D
Anne: Çanakkale
Baba: Edirne
anne: sivas
— Fatih (@fatihrts) March 27, 2023
baba: sivas https://t.co/Lvc0nRLmuN pic.twitter.com/a8WuXsHrdT
Ben başlıyorum. Hadi devamını getirin. :D
Anne: Çanakkale
Baba: Edirne
anne: sivas
— Fatih (@fatihrts) March 27, 2023
baba: sivas https://t.co/Lvc0nRLmuN pic.twitter.com/a8WuXsHrdT
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
Bilmiyorum ve umurumda da değil. saçma sapan akımlar oluyor sürekli..
anne baba has Trabzon ben İstanbul çanakkale yalova gezdim durdum şimdi Trabzon akçaabat bir yayalada kaldım
https://www.youtube.com/embed/ghUSi18TyUAEn guzeli hemsom
@l_i_l_i_t_h aaa gerçekten mi? nereden?
Ofluyumm
@l_i_l_i_t_h ooooo trabzon'un başkenti :D
Annem Erzurum
Babam Erzurum
Anne: St. Petersburg
Baba: Kahramanmaraş
Bu kadar da uyumlu bir çift kdldldl
Aa hemşehri çıktık tabi maraştan ahahha
😂😂 Cok uyumlular birbirlerini nasıl bulmuşlar
Çeçen-Rus savaşı sağolsun bi aşk hikayesine dönmüş
Bir savaş, bir aşk.. Sonrası ise mükemmel bir gen haritası ile bir prenses doğmuş
Çeçenistan Rus savası ne alaka babanın ajan filanmı savasa gitmiş orada tanısmıslar
Ajan değil, babam Çeçen asıllı. 1844 sürgününde Osmanlıya sığınan bi ailenin çocuğu. Kahramanmaraş'ta büyümüş, savaş başlayınca Türkiye'de Çeçenler için toplanan yardımı Çeçenistana ulaştırmakla görevlendirilmiş paravan şirketler yoluyla. Bu paravan şirketleri de annemin babası sayesinde kurmuşlar. Toplanan paraları babam buradan Rusya'ya dedemin şirketlerine aktarmış dedem de götürüp Çeçen mücahitlere teslim etmiş. Bu sırada da babam dedemin yanına gide gele annemle tanışmış birbirlerine aşık olmuşlar, 1996'da da evlenmişler
Masal isminde biri böyle bişey anlatmıştı
Güzel hikaye filmi yapılır bunun
Eğer baban yasıyorsa veya annen hikayeyi onlardan dinlemek isterim
Bu sırada bu güzel hikaye için teşekkürler
@Doctor-Strange teskürler
Ahdh arka fona rakı ve balık koyayım o zaman 🤣 cuk oturdu.. Keyifli günler..
hafta sonları zaten kaçınılmaz ki balık ızgara rakı kaşık salata roka
Anne : Gürcistan
Baba: Gürcistan
Ben: Almanya
50 göbek Samsun. Samsunu biz bile kurmuş olabiliriz
Böyle saçma akımın ve bu akımı çıkaranın Allah bin belasını …
Kim çıkarıyor şöyle akımları anlamıyorum, aman ne gerek var sanki
Anne: Adana
Baba: Adana
Bende Adanaaa💃💃💃💃
Anne: Almanya
Baba: Adana
yani nasıl bu birliktelik olmuş hala anlamıyorum :)
Benim annem babam da Türkiye li ben Haliyle Türkiye li oluyorum çünkü seçim hakkım yok.😂
Ben böyle bir şey yapmadım ama benim annem Niğde babam Nevşehirli
İkiside İzmir farklı şehir yok birinden biri
Annem 🇹🇷06 Babam 🇩🇪🇹🇷
Ben 🇩🇪 🇹🇷👍🏻
Ayten o kimin bayrağı
Saçma bir şeyannem Babam batmanlı yine de söyleyeyim..
kurmanci zani? :D
@DaddyShark biraz
gayet iyi..
Ülkede iş bulamayınca akım cikaran bir grup var ve gitgide saçmalıyo
Yetiştirme yurdunda büyüdüm bilmiyorum, bu akıma ayak uyduramadım
Olsun hangi şehir snaa sıcak gelıosa oralı ol sende
Erzurum diyeyim o vakit
Tamam o zmn sen erzurumlusun☺️
Vaa erzurum guzel seçim
Dikkat ettim de yorum yapanların atalarının pek çoğu çevre coğrafyalardan göç etme. Benim anne de baba da Kastamonu. 7 göbek Anadolu Türk'üyüm. 😀
Benim gibi %100 trakyalı olanlar varmış burada da vay beeee.
Maalesef türkiyeliyim anneannem ve kocası babannem ve kocası her biri başka bi yerli
Millet ne kadar merakli ozel bilgilerini paylasmaya.
Anne : Kiev
Baba : İzmir
İkisi de Erzurum
Anne : Tekirdağ
Baba :Kırklareli
Anne Diyarbakır
Baba Diyarbakır
Biz Sivaslıyız..
Kahramanmaraş Elbistan
Kahramanmaraş Ekinözü
Gereksiz bir akım
Annem göçmen.. Rahmetli babam Angarali
Annem Berlin, babam Dubai.
7 sülale Elbistan
boş işleri sever bizim insanımız
Batman akraba oluyorlar kendileri 🤗
Anne kırım göçmeni baba kırım göçmeni
Anne Trabzon
Baba Dağıstan (yabancı)
Antalya - Antalya
Farklı bir akım olmuş.
ana gonyalı baba ağrılı xD
Dogubeyazit degildir inşallah 😄
@Nesquik6060 valla bilmiyorum, annem babam ayrılmışlar ben 3 yaşımdayken. hasbelkader vurmamışlar annemi xD baba tarafında bir tane yabancı yok alayı ağrılı. anne tarafı da aynı şekilde konyalı. hiç şaşmamış 1800 yılından beri. annemle babam bozmuş geleneği, ondan ötürü iki ailede artık yabancı istemiyor bu sebepten xD bu arada dedem, ağrıdan kocaeliye gelmiş bundan 50 sene falan önce. o yüzden ben gitmedim görmedim ağrıyı. ne desem yanlış olur
Anne : Bulancak
Baba: Piraziz
Anne Çanakkale
Baba Artvin
Anne Silivri
Baba Silivri
Ceza evi olan mi
Evet ama aslında orası istanbulun yazlık yeridir
Silivri soguktur esprisine nasi dayanıyorsun
Kışın soğuk zaten 🤣
baba samsun
anne çorum amasya
Anne Nevşehir
Baba Eskişehir
Baba : Diyarbakır kürdü
Anne : Mardin arabı
Anne manchester
Baba kamboçya
has kan kangalım bende 7 sülale sivas kangal :P
Anne Rize
Baba Trabzon
Baba Malatya anne Malatya
Anne: Erzincan Baba: Kars
Anne : edirne erzincan
Baba : erzincan
Annem Boşnak Babam Arnavut
Oha taş.
annem azerbaycanlı babam türk
İkiside Antalya 😀
Uşak iki tarafta☺️
İkisi de İstanbul
Anne baba Antalya
Baba Çorum
Anne Sıvas
İzmir de doğdular.