Arkadaş veya sevgili fark etmiyor. Her buluşmanızda sizi son anda ekip duran birine nasıl tavır alırsınız?


Yani insanlık halidir bir aksilik çıkmış olabilir. İlk önce sorarım vereceği cevaba bakarım. Eğer gerçekten mantıklı bir nedeni varsa bunu çok fazla sorun etmem.
Ben bir daha buluşmazdım tabi ki de. yani her buluşmada terk ediyorsa ya da ekiyorsa bahane buluyorsa denmek ki istemiyor diye düşünürüm..
bir daha da konuşmam
Tekrarı olmaz
Teşekkürler ✨
B*k yesin bir daha hayatta buluşmam.
Teşekkürler 🫶🏽😄
Cevap
12Cevap
Üçüncüsü olmaz onun.. Hadi ilkinde bir şey olmuştur dersin ikinciye şans verirsin ama üçüncüsü olmaz, keserim iletişimi.. Keyifli günler..
Net ve sert bir üslupla konuş ve devam ederse veya ukalaca cevap verirse iletişimi koparmak en sağlıklısıdır.
Bu durumda bir daha buluşmak istemediğimi söylerim eğer bana değer veriyorsa bir daha tekrarlamaz, vermiyorsa zaten beni mumla arar bulamaz.
Her buluşmamıza gerek kalmaz, İlk buluşmada ekeni bir ikinci kez beklemem.
Bunu her buluşmada yapıyorsa bundan sonraki buluşmalarım onunla olmaz
Her buluşma diye bir şey yok.
İlk buluşmada ekilirsem ikinci buluşma planı yapılmaz.
Her buluşmada oluyorsa eski arkadaş ya da eski sevgili olur :D
İlk iki buluşma ekilmesi sonrası ulaşılmaza bağlarım, tüm bağlarımı da kopartırım, nett.
Ben de onu bi kere ekerim bi daha da zaten bana ulaşamaz
Daha önce buna benzer bir şey yaşadım, bir daha güvenip te plan yapmam yine eker yani bariz belli.
Bir kere ekebilir.. İkinci buluşma söz konusu olamaz..
Onu bana bir kere yapan 2. Buluşmada yüzümü göremez
S... tir git olur ne olacak, makul bir bahane sebep yoksa
Bir kaç defadan sonra iletişimi keserim. Direk
Geçerli bir nedeni yoksa bir daha buluşmam
Tavrım net olur. Kapıyı gösteririm 😊🙏🏻
Bende onu ekerim 😄👸🏼
Her buluşma derken birkere ekerse ikinci buluşma falan olmaz
Ona göre ayar veririm
Bi daha buluşmam
Bir daha konuşmam
Gıcık olurum
Ben onu sonsuza dek ekerim
Sieee
Bir daha görüşmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?