Biriyle tanıştınız her şey iyi güzel gayet uyumlu gidiyorsunuz ama o kişinin hayatında biri var ve reddettiğiniz halde hala size gelmeye size adım atmaya devam ediyor ne yaparsınız, nasıl tepki verirsiniz?
Diğer kişiyi umursamayıp devam mı edersiniz yoksa size adım atan kişiye yol orada bebek mi dersiniz?Sormak için sorup kaçtım, herkese iyi geceler 😘🥳
Hayatında biri varken sizede yaklaşmaya çalışan insana nasıl tepki verirsiniz?
Böyle bir şey kesinlikle müsaade etmem zaten hayatımda kimse yok ve bu saatten sonra hayatımda olacak kişi sadece Allah'ın helal kıldığı bir şekilde evlilik yaparak nikah akdi yaparak birlikte olacağım işim olur Zaten onun dışında mümkün olduğu kadar kadınlarla çok fazla muhabbet edebilen birisi değilim, yanlış anlaşılmasın asosyal değilim ya da kadınlardan kaçmıyorum Elbette sohbet ediyorum muhabbet ediyorum ama aşırı derecede samimiyet kurmak bana göre değildir özellikle evli olan veya hayatında birisi olan bir kadınla kesinlikle konuşmam böyle daha önceden tanıdığım ve telefon numarası olan insanları bile mecbur kalmadıkça telefon numarasını sildim bir görüşmemeyi tercih ettim. Böyle bir durum olduğu zaman da karşımdaki insanı bunun uygun bir durum olmadığını evli olduğum ya da hayatımda birisinin var olduğunu dile getiririm ama burada şunu önemli çizmek isterim ki altına eğer bir insan size çok rahat bir şekilde gelip laubali tavırlarla sizi askıntı olabiliyorsa kendisinde bu rahatlığı bulabiliyor sa biraz da insan kendisi düşünmesi lazım Özellikle kadın ve erkek ilişkileri açısından söylüyorum. Ben mesela çevremde gördüğüm adam el kol hareketleri yapıyor saçma sapan şakalar yapıyor hatta aşkım diyor ama karşısındaki kadın herhangi bir tepki vermiyor belki iyi niyet diyor belki bir şey diyor vesaire vesaire ne olursa olsun insan kadın erkek ilişkilerinde temkinli ve tedbirli olmalıdır. Eğer karşınızdaki insan size böyle bir şey söylediği zaman biraz daha sınırlarını çizmesi gerektiğini bu şekilde konuşmaları sevmediğinizi dile getirmelisiniz eğer buna rağmen sizin fikirlerinize ve düşüncelerinizi önem vermeden laubaliliği tavırlarla devam ediyorsa bu kişiyle iletişimi kesmek daha doğru olacaktır. Yani dolayısıyla böyle bir şeye müsaade etmem Bu biraz da insanın kendisi ile ve karşısındaki insanı olan ilişkiler ile alakalıdır, Şimdi mesela kadın diyor ki bana diyor askıntı oldu arkadaşım diyor ya da erkek diyor ki bana diyor taktı kafayı diyor Evet doğru saplantılı insanlar yok demiyorum Bu hayatta fazlasıyla var ama demek ki bir noktada da bizim de hatalarımız var ki karşımızdaki insan bu rahatlığı görerek laubali tavırlarını sergileyip biliyor ve ben kesinlikle izin vermem.
Gerçek şu ki hayatında birisi olanlara daha çok yürüyen çıkar, insanlarda ulaşılmaz olana zor olana bir ulaşma elde etme challange var resmen. Gel gelelim böyle bir durumda yanımızdakine değer veriyorsak sadece bizi elde edebilmek cazip geldiği için bizi baştan çıkaran birine zemin hazırlamak yanlış olur.
Şu anda hayatımda birisi yok olmayacakta hayatıma kimseyi almayı düşünmüyorum yani insan almıycam artık heleki arkadaşlıktan öte bir arkadaşlığı artık tamamen kendimi kapattım dün buna kesin karar verdim yani artık kesin ben kimseyle bir şey yaşamak istemiyorum diyince insanlar inanmıyorlar hala zorluyorlar işte bir de benimle dene filan diye saçma sapan kendilerince söz filan uyduruyorlar öyle yapınca ne yapıyorum biliyor musun mesaj atıyorlar deli gibi ama ben asla dönüş yapmıyorum belli bir süre sonra takipten çıkartıyorum onlar bana Ergence karşılık veriyor ben de onlara Ergence gidiyorum bu kadar basit bir kere bir şey yoksa yoktur yani zorlama
Eğer gerçekten niyeti varsa ve ciddiyse elindekini bırakacak, kafası rahat olacak beni elalemin saçma sapan insanlarıyla muhatap etmeyecek kafamda soru bırakmayacak. ondan sonra ister yürür ister koşar
İlişkisi varken, seviyorum değer veriyorum derken başkasını düşünebilen net karaktersizdir. Onlara tepki vermeye gerek yok, karaktersizlikleriyle baş başa bırakmak gerek
İlişkiden çıktığı gibi hemen bir kaç gün geçmeden başkalarına yaklaşan insanlarda var, onlar da aynı gözümde. Çok görüyorum çevrem de, insanlardan soğuyorum bu şekilde