Türkiyedede sınırsız içecek var bir çok yerde öncelikle gelmesini istediğim şey adalet olurdu yurtdisinda adalet kavramı çok farklı ve sıkı daha sonra evlerin yurtdisindakiler gibi olmasını isterdim çok yüksek binalar bulamazsınız orada asla hem deprem için daha güvenli olurdu
Sana şöyle söyleyim tecavüzcülere sapıklara idam yasası olması gerek yurtdışında bu kanun var şimdi tutuklanmıyor bile türkiyede serbest bırakılıyor, paran varsa bu ülkede herşeyi yaparsın devlet bile sana çalışır ama eğer sen devletin kölesiysen ağzını bile açamazsın kendi fikrini belirtemezsin özgürlüğün kısıtlıdır ve en önemlisi saygı denen şeyde türkiyede pek yoktur
Adalet vicdan ise sen bir sapığın tutuklanmasını istemezmisin senin vicdanın istemezmi niye tutuklanmıyorlar o zaman başımızdakiler vicdansız mı eminim seninde annen kardeşin vardır avrupaya özenti falan olduğumuz yok avrupaya özensek ekonomi bu halde olmaz bu kadar geride kalmazdık
Avrupaya özenti olmasaydı baska bir ulke olurdu evet. Senin atan insanların kilık, kyafetiyle ugrasıp insan asarken onlar sanayi devrimi yapıyordu nuri demirağ gibi bir insanın milli projelerini yok sayıp yapmamasi için çabaliyordu ekonomi paran var hersey güzel parasi olmayan calışmiyodur. -,)
Atatürk sanayi devrimi yapmadı sanıyosun sanırım:) benim atam bir ülke kurdu 57 senelik ömrünün çocukluğu dışında her senesini cephede geçirdi senin ülken için savaştı o olmasaydı senin anan babanın kim olduğu belli olmazdı tarihi bilip bilmeden konuşma o hocalar dinini yaşayan düzgün insanlar değildi mesela asılan hocalardan iskilipli atıf hoca vardı geçmişine baktığında dini kullanarak para çalmıştır sahte kırım pasaportu ile kırıma kaçmıştır şevket paşayı öldürmüştür içerden çıkınca türkiye cumhuriyetini sevmediğinden bahsettiği bir kitap yazmıştır sonra bütün bunları itiraf edip idam edilmiştir sen önce tarihi ve atalarını iyice öğren öyle yaz bunları.
@AtLaS_006 tam bir çomarsın ve kör kütük cahil. Avrupalı reform ve coğrafi keşifleri tamamlayıp sanayi devrimine başlarken senin gerici padişahların Hezarfen gibi mucitleri şeytan icadı yaptılar gerekçesiyle sürüyordu, kendi saltanatının derdine düşmüştü ama Atatürk sizin gibi yobazlara fazla geldi tabi size özgürlüğünüzü veren adama nankörlük etmekten başka bir şey bilmezsiniz.
Su hani almanlarin garip ev kuralari var ya iste pazar gunleri gurultu yapamazsin oraya park edemezsin sifonu o saatte cekemezsin ev alirken ya da kiraya cikarken ev sahibine neden bana ev vermelisin tarzi dilekce vs vs onlar olsun isterdim