Selam ☺
Ben tabikide yurt dışı tercih ediyorum 😊
5 ay önce Norveç'e geldim, gerçekten rüyamda bile böyle güzel bir ülke görmedim 😍 doğasıyla, şehriyle, düzeniyle, medeniyetiyle 4/4'lük bir ülke 🤗

27€ gibi cuzi bir ücrete tüm ülkeyi 1 ay boyunca tramvay, tren, metro yani akbilin geçerli olduğu her araçla istediğin kadar gezebiliyorsun.
- Iklimi havası oldukça güzel ve ferah, sinir hastası, psikolojik olarak çöken bana şifa gibi geldi.
- Çalışma koşulları hem hafif hemde maaşlar inanılmaz derece dolgun ve maaşınızla her şeyi yapabilirsiniz ☺
- Insanlar birbirine saygılı, medeni ve insanlar burada birbirine güvenir.
- Allerjik hastalıkların burada tamamiyle geçti ☺ bomba gibi hissediyorum
Norveçin tek kötü yani burada sınırsız kalamıyor olmam 😞 7 ay sonra yine Turkiyedeyim 😑
Yurt dışı 😎
Türkiye 🇹🇷
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer