Yurt dışında mı yoksa Türkiye'de mi yaşamak istersiniz?

Selam ☺

Ben tabikide yurt dışı tercih ediyorum 😊

5 ay önce Norveç'e geldim, gerçekten rüyamda bile böyle güzel bir ülke görmedim 😍 doğasıyla, şehriyle, düzeniyle, medeniyetiyle 4/4'lük bir ülke 🤗

.
.

27€ gibi cuzi bir ücrete tüm ülkeyi 1 ay boyunca tramvay, tren, metro yani akbilin geçerli olduğu her araçla istediğin kadar gezebiliyorsun.

  • Iklimi havası oldukça güzel ve ferah, sinir hastası, psikolojik olarak çöken bana şifa gibi geldi.
  • Çalışma koşulları hem hafif hemde maaşlar inanılmaz derece dolgun ve maaşınızla her şeyi yapabilirsiniz ☺
  • Insanlar birbirine saygılı, medeni ve insanlar burada birbirine güvenir.
  • Allerjik hastalıkların burada tamamiyle geçti ☺ bomba gibi hissediyorum

Norveçin tek kötü yani burada sınırsız kalamıyor olmam 😞 7 ay sonra yine Turkiyedeyim 😑

Yurt dışı 😎
Türkiye 🇹🇷
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yurt dışında mı yoksa Türkiye'de mi yaşamak istersiniz?
Cevapla