Evet istiyorum, bunun üzerine düşünüyorum ve planlar yapıyorum. En fazla 5 yıl içerisinde gitmiş olacağım, zamana yayıyorum çünkü daha güzel olacak.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Sidney/ Avusturalya.. Amsterdam- Groningen- Almere/ Hollanda.. Hong Kong/ Çin Halk Cumhuriyeti.. Las Vegas - Los Angeles Nevada/ Amerika Birleşik Devletleri... Guadalajara/ Meksika.. Fortaleza- Sao Paulo- Rio de Jenerio / Brezilya.. Londra/ İngiltere, Paris- Nantes- Lyon- Marseille/ Fransa... Barcelona- Madrid- Algeciras- Cordoba- Cadiz / İspanya... Bankok- Chan Mai- Hua Hin/ Tayland... Fujairah- Abu Dabi- Al Ain / Dubai, Saint Petersburg-Moskova /Rusya, Ukrayna, Valencia/ Espanol, Madrid, Algeciras, Güney Kore... Vs bunlar benim gittiğim ülke ve şehirlerin bazıları, ellerim yoruldu daha yazamadım ☺️ Sen seç artık birini... 🤦
18 Yorumla- +1 yıl
Baya iyi. 😊
- +1 yıl
👍🏻😊
- +1 yıl
Gecen güzel olsun. 😊
- +1 yıl
Ne demek 🙏😊
En İyi Cevaplar
+1 yılÜyelerin birçoğu "evet" demiş olsa da, samimi olmadıklarını düşünüyorum.
Gerekçesi ister ekonomik isterse farklı olsun, gitmek isteyen zaten gidiyor. "Param yok", "vize vermiyorlar", "ailemi bırakamıyorum" vs. vs. mazeretler inandırıcı olamaz... Yaşadığı "zor şartlardan" dolayı, mülteci olan milyonlarca insan, canı pahasına ülkesini terk ediyor... O halde, bu "evet" diyenler neden gitmiyor? Çünkü, gitmek istediği ülkeden "beleş" bir ev, araba, kazançlı bir iş, iyisinden eş bekliyorlar... :) Özetle daha fazlasını... O mantıkla bakarsak, Norveçli'de, Hollandalı'da, İngiliz'de ülkesini terk eder...
Kısacası, inanmayın bu "evet"çilere... Hepsi Türkiye'de yaşamaktan memnun.30 Yorumla
Ekonomi, yaşam standartları çok iyi olsa kimse gitmek istemez. Çünkü Türkiye cidden cennet. 4 mevsim yaşıyoruz, topraklarımız verimli, havamız güzel yani diğer devletler kıskanıyor diyorlar ya diğer devletler bizim topraklarımızı kıskanıyorlar. Asya ve Avrupayı birbirine bağlayan bir İstanbulumuz var. Mesela bir kayısı yesen çekirdeğini tükürsen tükürdüğün yerden kayısı ağacı çıkar. Yani tarif edemeyecek bir tarihimiz, kültürümüz var ama maalesef Türkiye haketmediği bir yerde.
Bunlar dışında yurtdışına git gez kimse buna bir şey demez tabi ki ama şu an ki dönemde herkes temelli gitmek istiyor ve haklılarda bende dahil 😔.15 Yorumla- +1 yıl
Benim için " Ben " daha önemli.
- +1 yıl
Demek ki doğru kişiler " Ben " demeliydi. 😊
- +1 yıl
Ee tabi keşke " Biz " diyebilsek ama sonuç odaklıyım.
Gizli Üye(18-24)+1 yılYurt dışında yaşıyorum ve memleket özlemi çok fazla. Ama asla Türkiye'de maddi olarak ayakta kalabilecek durumda olmadığımdan buradayım. Keşke Türkiye yaşanması zor ülke durumundan çıksaydı da geri dönebilseydim.
31 Yorumla- +1 yıl
Keşke.
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
61
Cevap
91Cevap
Gizli Üye(36-45)+1 yılBu ülkeden gitmek isteyenlerin hayallerinin peşinden gitmesini tavsiye ederim. Bu ülkeden gidince bir plan yoksa game over olurlar.
Fransız bir kızla flörtleşirdim kız burada Fransa’da durumlar hiç iyi değil derdi bana, neredeyse borç para isteyecek kadar dramatik yapardı.11 Yorumla- +1 yıl
Plansız olmaz, gerçekten doğru söyledin. Yaşamaktan ibaret değil, kaliteli yaşam önemli.
- Aile & Toplum konusunda 658 cevap paylaştı.
+1 yıl8 buyk ulkeyi gezdim ulkem her konuda cennet bizler sadece onların değerli paralarına merak ediyoruz yanlız orada calışıp orada harcayınca cok pahalı ulkeler orada calışıp ulkemızde harcarsan o para değetli bırde TV lerden şaşalı şehirlerini zaferlerini göruyoruz ülhemizden guvenlı hıc bır ülke görmedim abd de gunun ortasında cebimden cuzdanlı caldı kactı adam
10 Yorumla Kesinlikle Türkiye'de ölmeyeceğim. Șuan çalıșıp para biriktiriyorum bir miktar param olunca yurt dıșına çıkıcam. Amcam İsviçre'de onun yanına gidip vatandașlık alıcam. Daha sonra orada birkaç ay çalıșıp hoooop Amerika Los Angeles e tașınacam hatta Barbara Palvin ile fotoğraf çekecem o de orada takılıyor bazen. Șimdi siz sen çok hayal kuruyorsun demeyin ben gerçekten inanıyorum ve yapacam. Sadece askerliğimi bekliyorum. Birdaha Türkiye'ye kalıcı olarak dönersem yedi sülalemi kainat Si*sin.
10 YorumlaFransa’da yaşıyorum ve az önce Türkiye’ye geldim tatil için ve daha ilk dakikalarda buradaki yaşamın gerçekten zor olduğunu anladım, ülke çok güzel ama ekonomi yerlerde :/,
21 Yorumla- +1 yıl
Acı ama gerçek bir gözlem.
Hayır asla. Ne Avrupa ne Amerika illede Türkiye. İsteyen gitmekte Özgür. Gidebilen gitsin. Ama şunu bilin ne mezunu olursanız olun başka ülkede vasıfsız bir elemansınız. Yani sıfırdan başlayacaksınız.
11 Yorumla- +1 yıl
Güzel düşünelim, güzel isteyelim.
Hayır istemiyorum istemem de gidenler de hep geri dönüyor ne hikmetse yok havası yok toprağı.
41 Yorumla- +1 yıl
Dönmek için gitmem. 😄
+1 yılEkonomiyi bile kabul ederim ama insanların bu kadar birbirine nefret güttüğü bir toplumda yaşamayı kabul edemiyorum, her sabah bu kindar toplumun arasına uyanarak katılıyorum ve gerçekten şansım olsa duracağımı düşünmüyorum.
40 YorumlaHep istedim aslında ama ülkemi de seviyorum kesin özlerimde 😊
32 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle.
Aile & Toplum konusunda 8,5b cevap paylaştı. Bir milyon dilerim olsa giderdim yoksa bizi kimse almaz.
17 Yorumla- +1 yıl
Komutanım siz de en az 3 5 milyon TL vardır. Herhangi bir sıkıntı olmadıysa.
- +1 yıl
Komutanım gerçeği biliyorsunuz. 😊
- +1 yıl
Yetmesi yeterli olur komutanım.
- +1 yıl
Eyvallah komutanım. 👍🏻🙏
Istediğin ülkeye git ve yaşa ülkemiz coğrafyası ve kültürel yapı 'dan dolayı bunu ancak yaşayınca göreceksin ülkemiz gibi si yok
Herkesin kendine göre tecrübeleri var
Sana tavsiyem her ne düşünüyorsan düşündüğün gibi olmayabilir10 YorumlaPariste , dubai , new york bu 3 ülkeden birinde yasamak istiyorum
15 Yorumla- +1 yıl
Saydıklarının içinde ülke olmayan var. Şehir de var yani.
- +1 yıl
Heee tamam 😄😄
- +1 yıl
Umursama. 😄
+1 yılİsterdim yalan olmasın ancak batan gemiyi terk etmek yerine ülkeyi daha yaşanılır hale getirmek gerektiğini düşünüyorum bi genç olarak kendimi bu konuda sorumlu hissediyorum. Özellikle öğretmenlere bu konuda çok büyük sorumluluk düşüyor. Son bir umudum kaldı, eğer seçimle bu iktidarı deviremezsek artık bu umut da kalmayacak size müstahak diyeceğim...🤷🏻♀️
20 Yorumla
+1 yılEvet eşimle birlikte Avrupa'nın batı kesimlerde yaşamayı çok istiyoruz. Ülkemin ekonomik sıkıntıları eğitimin sorunları ve bitmek bilmeyen kan üzerine kurulu siyasetimiz bizi oldukça yıprattı. Evlatlarımız için daha iyi bir gelecek umuduyla gitmeyi planlıyoruz
10 Yorumla
+1 yılİmkanım olsa 1 sn bile durmam. Avrupa ABD Şart değil. Dubaide yaşamaya bile razıyım. Aslında Dubai çoğu avrupa ülkesinden daha güzel bir yer. Şeri hükümler yalnızca müslümanları bağlıyor.
10 YorumlaUmarım gideceğin yer, gittiğin yeri aratmaz ve daha iyi olur senin adına, bol şans.
Kimin kısmeti nerede bilinmez elbet.
Ama benim yerim🇹🇷10 YorumlaGit kardeşim git bazen insan dogdugu topraklarda degil karnının dogdugu topraklarda mutlu oluyor. Şaka şaka sen şu topraga ayak bas azıcık aşım agrısız başım de fakat güzerkag ın dışına cıkma bu topraklarda dogdun bu topraklarda öl ki anla bu topragın üstü canlıya altı ölüye bile güzeldir
10 Yorumla
+1 yılÜlkemi seviyorum ülkemimin durumunu sevmiyorum. Hayırlısı bakalım yapacak bir şey yok fırsatım olursa gideceğim bende.
20 Yorumla
+1 yılbenimde gitme ihtimalim var kesin bir yuzde veremesemde maalesef amerika ya gitmek istediğim halde benim için tek seçenek kanada gibi duruyor
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılHayır yaşamak istemiyorum desem de ileride kariyer için sadece 2-3 aylığına yaşabilirim. Temelli mi asla...
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 478 cevap paylaştı.
+1 yılHayır. Ben dibinde yaşamalıyım boğazın. Gittiğim hiçbir ülkeyi de İstanbul kadar sevmedim beğenmedim.
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılimkanınız var ise 12 dk beklemeyın.
tanıdıgım cok kısı mmuhendıs mımar vs adam uber yapıyor paket servıs yapıyor oda cok daha mutlu10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 741 cevap paylaştı. yinede özlenir buralar, özlemeyende de duygu yoktur. insanın kendi ülkesi memleketi gibisi yoktur. ha paran vardır gidersin gezersin aylarca dönersin onu bilemem o yapılması gereken bişi
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 314 cevap paylaştı. Yurt dışında yaşıyorum ve farklı bir ülkede yaşamak istiyorum da tam olarak neresinde istediğimi düşünmediğimden bilmiyorum.
10 Yorumla
+1 yılŞöyle sessiz, sakin küçük bir çiftlikte, göl ya da denize yakın bir sahil kasabasında yaşamayı isterim.
10 Yorumla
+1 yılVatanımı seviyorum yaşam şartları kötü ama tüm sevdiklerim burada
20 Yorumlaevet istiyorum zaman gösterecek şu an işlerimi halletmedim zaten
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 542 cevap paylaştı. İstiyorum ve bunun için çalışıyorum. 1 2 seneye Abbas yolcu. 🤓
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılÇorum da yasamak istiyorum.
(Kemal Kilicdaroglun'dan alinti yapilmistir)10 Yorumla
+1 yılİsterim farklı medeniyetler farklı insanlar hayalimde Yeni Zelanda, Hollanda veya Danimarka var
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 602 cevap paylaştı. Türkiyede yaşamıyorum. Türkiyede yaşamak istemiyorum
10 YorumlaEvet istiyorum beklediğim şeyler olursa durmam bile burada.
10 Yorumla
+1 yılOlabilecek en yakin zamanda gitmeyi bir daha da donmemeyi dusunuyorum
10 Yorumla
+1 yılTürkiye dışında her yer olur maksat Server değişikliği
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 614 cevap paylaştı.
+1 yılİstiyorum, özellikle Hollanda, Almanya veya İsviçre
10 Yorumla
+1 yılİstiyorum, Avusturya, Amerika, İngiltere gibi ülkelerde yaşamak isterdim.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılValla kendimi geliştirmek ve dil için yurt dışına gitmeyi düşünüyorum
10 Yorumla
+1 yılTabii ki istiyorum. Almanya veya Norveç çok güzel fikirler mesela
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılBu topraklarda doğdum kısmetse burada öleceğim hic bir yere gitmiyorum
10 Yorumla Hayır burada kalıp Türkiye şartlarını iyileştirmek için çalışırım.
10 YorumlaOrman ve doğayı seviyorum kanka hayvanları 🐱 öyle bı yer varsa oraya gitmek isterim.
10 YorumlaEvet istiyorum. Şimdiden çalışmaya başladım bile bunun için. Japonya’ya gideceğim veya Güney Kore oralar bana güzel geliyor😄 hadi inşallah gidip de dönmeyeceğim :)
10 Yorumla
+1 yılAslında ülkemiz çok mükemmel bir ülke iklimi maden zenginlikleri... Ekonomisi yerle bir ediyor her şeyi ve bir de ülkenin iqsunu düşüren beyinsiz varlıklar
40 YorumlaIssız adada ırakta amerikada japonyada heryede yaşardım yeterki türkiye de olmasaydım.
23 Yorumla- +1 yıl
Aynen.
- +1 yıl
Türkiye çok güzel bir ülke iklimiyle coğrafi güzellikleriyle doğasıyla. maalesef bunlar yaşamak için yeterli değil. Git gide fakirleşiyoruz yoksullaşyoruz. temizlik işne girecez diyoruz o bile torpil düşünün ufak bir işkur alımı bile sahtekarlıkla torpille alınıyor bunu bizzat yaşadım gördüm. ikicisi heryerde eşitsizlik adaletsizlik düşünce özgürlüğü yok. her yönden ülke batıyor Allah sonumuzu hayır etsin
- +1 yıl
Acı ama gerçekler maalesef.
+1 yılisterim çünkü kadın cinayetleri çok fazla burada maalesef
111 Yorumla- +1 yıl
Sadece bu yüzden mi? 😄
- +1 yıl
nolsun başka ölüm sıradan bişi mi
- +1 yıl
Neyse sen böyle düşün. 😄😄
- +1 yıl
iyi sende öbür dünyada farklı düşünürsün şimdilik böyle düşün
- +1 yıl
Öbür dünya yok. 😄 Evet düşünüyorum. 😄
- +1 yıl
hristiyan falab mısın ab
- +1 yıl
Boş ver. 😄
- +1 yıl
Allah ıslah etsin hadi
- +1 yıl
Etsin seni. 😄😄
- +1 yıl
anlıyorum seni boş yapmaya devam et
- +1 yıl
He devam edeyim. 😄😄
Gizli Üye(36-45)+1 yılGörüyorumda gayetde ulkemizi seven insan var. Ama nedense ben yurtdisinda yasiyorum ve bana hep ya acitasyon yapan tipler cikiyor karsima ulkemi sevmiyorum yok gitmek istiyorum diyen tipler ya da gercekten sevmiyorlar beni buluyorlar. Ulkesini seven insan ciksin karsima böyle. Cunku heryerde zorluk var.
11 Yorumla- +1 yıl
Sen ne anlatıyorsun değişik? 😄
Ekonomi durumdan dolayı evet Türkiye şartları ağır evet zorlanmıyorum zorlanıyorum ama olsun vatanımdan bir yere ayrılmam herkesin fikrinde saygı duyarım
10 Yorumla
+1 yılburaya gelmek serbest oraya gitmek zor
21 Yorumla- +1 yıl
Neresi orası?
+1 yılİstanbul hariç ne başka ülke ne başka şehir aklımdan bile geçmedi yapamam heralde bilmiyorum İstanbul'u seviyorum ya
20 YorumlaBen birçok ülke gördüm diğer yerlerin rahatlığı ve bu ülkenin sıkıntısına rağmen burada yaşamak istiyorum. Memleket sevgisi midir nedir bilemedim
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 305 cevap paylaştı.
+1 yılEvet ama zaten yaşıyorum ☺
23 Yorumla- +1 yıl
Neresi? 😊
- +1 yıl
Napoli
- +1 yıl
👍🏻
Gizli Üye(30-35)+1 yılbi kaç ay veya hafta içinde almanyadayım direk dil kursu ve geçimimi sağlamam için geçici bir iş sonrasına bakıcaz
10 Yorumla
+1 yılKesinlikle istiyorum. İmkanım olsa Hollanda'da yaşamak isterdim
30 Yorumla
+1 yılAzerbaycanlıyım ve Türkiyede yaşamak isterdim😅 burada durum daha vahim anliican
30 YorumlaYazılımcı ol. Hollanda ve Avusturalya da iş bulma imkanın çok yüksek. İngiltere de buna dahil olabilir.
10 Yorumla
+1 yılEvet İngiltereye gidiyorum 2 seneye
15 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel.
- +1 yıl
Vatandaşı olup gitmemek hataydı orada doğdum burada sürünüyorum
- +1 yıl
Bir an önce git.
- +1 yıl
Kesinlikle.
- +1 yıl
👍🏻
Ben şahsen işim gereği şuana kadar 8 ülkede yaşadim bunlar içinde türkiyenin eşi benzeri yok belkide dil bilmedigimizden
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 456 cevap paylaştı. planlarin neler ne yapcaksin baska ulkede
11 Yorumla- +1 yıl
Uyurken bile para kazanmak.
Alman vatandaşlığım olduğu için sürekli gidiyorum ama avustralyada yaşamak isterdim çok ilgi çekici bir ülke
10 YorumlaŞu yurt dışı sevdası boşuna ben Azerbaycan'a gittim ekonomi hariç Gine aynı toprak
20 Yorumla
+1 yılİstemek ayrı, fakat galiba imkan olsa da gitmem gibi geliyor bana.
20 Yorumla- Devamını Gör (92)
Devamını Gör(137)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer