Hayat inişli çıkışlı, bugün ağlarsın yarın ağladığın şeylere gülersin, iyi ki böyle olmuş dersin. Hayatta yaşadığımız acı veya güzel anılar bize ders verir bakış acımızı değiştirir. Bakış acını değiştir senin sevdiğin yar dediğin kişi 2 ay içinde el olmuş. Senin sevgine, değerine kıymet bilen biri değilmiş. Aslında ayrıldığınız iyi olmuş bak hayatına aldığın kişinin gerçekte kim olduğunu öğrendin. Şu kısacık ömrünü bir insan için, bir el için göz yaşı dökme kendin için bir şeyler yap boş ver giden gitti giderse gitsin gidene hoşçakal yeni deneyimlere merhaba de 😊
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılZor bir durum olsa gerek , lakin şöyle düşün seni sevseydi, bu kadar kolay unutur muydu, bu kadar kolay silinebilir miydi izin? Ayrıca biten evliliğin ardından nadas yapmak gerekir, bu evliliğin de mutlu olacağını düşünmüyorum, çünkü nadas yapmadı, beklemedi, ara verecekti, ayrılık molası verecekti, biten iliskisinin yasını tutacaktı, otopsisini yapacaktı, şu durumda onun evliliği sağlıklı olmaz, yeni bir evliliği bitirip, başka bir limana hemencecik, ara vermeden gidiyor , evlilikte hızlı kararlar pişmanlık getirir.
Ağlamak iyi gelir, gözyaşın kuruyana kadar ağla, rahatlatır ama sakın acının esiri olma, teslim etme acıya kendini.
Senden tamamen girmişse, iki ay sürede hemen evlenmişse demek ki yaşadığınız her şey yalanmış, söylediği tüm sevgi sözcükleri yalanmış, bir yalancı , vasat ruhlu için kendine yazık etme, kıyma kendine.
Elbette ki seni hakedecek bir insan çıkacak karşına, her şey geçer, geçecek bugünler de. Sosyalleş, sevdiklerinle sinemaya git, piknik yap ve lütfen stalklama onu, takip etme, şayet onu stalklamazsan bir zaman sonra silinecek sendeki anısı, hatırlasan da herhangi birisi olarak hatırlayacaksın onu, senden vazgeçene rağbet etme, asıl şimdi başlıyor her şey , tüm güzellikler asıl şimdi gelecek sana10 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 338 cevap paylaştı. Her şey bizler için...
Evet aynı yastiga baş koyduğun insandı.
Ama şöyle dusun sırf seni çocuğun olmadı diye boşadı ise böyle adam sevilmeyi hak etmez üstüne bide evlenmişse tam bir karaktersizlik içerir.
Bu senin suçun değil ki herkes çocuğu olsun ister, ama nasip kısmet bu işler.
Sen güçlü bir kadinsin, ve bunu da atlatacaksin hem merak etme yuva yıkanın yuvası olmaz.
Onla da çok mutlu olamayacaktır.00 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılBence boşanmış olduğuna sevinmen gerekir sırf çocuğu olmuyor diye boşanan adam yarın birgün daha beterini yapabilirdi.
Haklısın psikolojik olarak zor zamanlarda olduğun kabul edilebilir velakin bunu atlatmak senin elinde051 Yorumla
Soran+1 yılAnne olamiyorum diye uzuluyorum bi de onu cok sevmis oldugum icin
- +1 yıl
Sevgi kutsal bir duygudur ama sanırım eski eşiniz buna değmeyen birisi benim dayımla yengemin yıllarca çocuğu olmadı hala da yok.
Adam diyor ki napayım olmadı olmasında ben karımla mutluyum diyor
Soran+1 yılAile baskisi olmadi mi peki
- +1 yıl
Bir nebze oldu ama dayım hepsini bertaraf etti kimine uygun dille anlattı kimine sövdü.
Başı dik şekilde ben karımı seviyorum işime karışmayın etmeyin diyip köşesine şekildı yani demek istediğim kardeşim erkek olmak başka adam olmak başkadır
Soran+1 yılBenim esimde ilk zamanlar ailesine karsi beni cok savundu tedavi de ettirdi ama iste olmadi maalesef
- +1 yıl
Bazı şeylerin olmaması olmasından daha iyidir nasip diyin geçin bu kadar üzülüp kendinize kızmayın lütfen
Soran+1 yılBazen cok sorguluyorum neden olmadi diye herkes anne baba olmanin keyfini cikarirken ben neden imrenerek bakmak zorundayim diye
- +1 yıl
Bak kardeşim bunları kendine sorman gayet doğal velakin her insanın bir yaratılış hikayesi vardır seninki de böyleymiş napalım elden ne gelir ki.
Soran+1 yılElden artik bisey gelmez gelmiyorda
- +1 yıl
Neden gelmesin kardeşim.
Bak bir sürü depremzede kardeşimız var. Onların ebeveynleri artık hayatta değil onlara sahip çıkabilirsiniz
Soran+1 yılEvlat edinmek mi?
- +1 yıl
Neden olmasın
- +1 yıl
Bende başvurdum eğer gerekli protokoller gerçekleşirse bir adet kardeşimize koruyucu aile veya esas aile olabileceğim.
şu an eğitim sürecindeyim
Soran+1 yılSen ciddisin?
Soran+1 yılBu mumkun mu yani ben bekar biriyim bana verirler mi ki
- +1 yıl
Tabii ki ciddiyim kardeşim. Bunun dalgası olur hiç olur mu?
İstanbul da yaşıyorum pendik sancaktepe ümraniye koruyucu aile toplantısına katıldım. Bazı protokolleri takip ediyorsun öncelik e devletten koruyucu aile olarak başvuru yapıyorsun
Soran+1 yılEvli misin peki yoksa bekar halinde mi sana cocuk vermek istiyorlar
- +1 yıl
Bekarim ailem ile yaşadığım için verebilirler. Tabii gerekli şartları sağlamakla
Soran+1 yılNe gibi sartlar mesela
- +1 yıl
Özel oda çalışma masası gibi rutin şeyler ama özellikle sevgi çünkü ilk zamanlar da psikolojik görüşmeler yapılıyor siz çocuğu beğendiniz alırım diyemiyorsunuz çocuğun de sizi sevmesi lazım.
Çocukla kurum içinde vakit geçiriyorsunuz
Soran+1 yılMaddi gelir peki
- +1 yıl
En düşük 10 bin ila 18 bin arası
Soran+1 yılBenim kendi gelirim olmadigi icin olmaz maalesef
- +1 yıl
O halde biran evvel ise girmelisiniz 6 aylık sigorta girişinden sonra başvuru yapabilirsiniz anında cevap alırsınız İstanbul gibi büyükşehir de yaşıyorsanız da önceliğiniz olacaktır
Soran+1 yılHakkari :((
- +1 yıl
Anladım ne yazık ki bir şey diyemiyorum.
Ama siz yine de sigortalı ise girip başvuru yapınız Allahın işi belki şansınız rast gider alabilirsiniz
Soran+1 yılBakalim , ailemde ister mi bilmiyorum gerci
- +1 yıl
İster neden istemesin ki netice itibariyle siz bir çocuğa kol kanat geren insanlar olacaksınız hepsini geçtim bide bunun sevabını düşünün
- +1 yıl
Nasılsın kardeşim
Soran+1 yılPdikologa gidecegim
- +1 yıl
Bence senin için en iyi adım bu olabilr
Soran+1 yılBiseye yarayacagini dusunmuyorum ya neyse
- +1 yıl
Yarar tabii ki neden yaramasın ki netice insansın zorlu bir süreçten geçiyorsun bunu en doğru yolla atlatmak için elinde geleni yapmalısın nitekim de insanlar pek güvensiz kimin ne olduğunu bilemiyorsun ki
Soran+1 yılDerdimi anlatmak onu yok olmasi degil ki hic yasanmamis olmasi da degil bunu ben yine yasadim yani
- +1 yıl
Her acı kendine özgüdür psikolojik olarak yıkılmış olabilirsin velakin hayat devam ediyor ve sen hala nefes alıyorsun sevgili arkadaşım
Soran+1 yılBu da dogru
- +1 yıl
Doğru fakat bunu sende anlamalı bunun için köklü değişim yapmalıSın tamam yaşadığın şeyler kolay değil. Ama dediğim gibi hayat senin hayatın senin kararların bunu güzelleştirmekte senin elinde kötüleştirmekte yine senin elinde
Soran+1 yılBen bunlari hakketmedim
- +1 yıl
Kimse hiçbirşeyi hak etmedi ben bile yaşadıklarımi hak etmedim ama dünya işte insanız nihayetinde iyilik kötülük her şey bizim için imtihan da bizim için
Soran+1 yılOyle
- +1 yıl
Bu yüzden toparla kendini
Soran+1 yılOnu unuturum dimi
- +1 yıl
Nelerin unutulduğunu bilseydin emin ol arkadaşım bu kadar üzülmezdin.
Soran+1 yılBen onu cok seviyordum oyle boyle degil yani unutmak imkansiz gibi
- +1 yıl
Kardeşim şu an duyguların ile konuşuyorsun ve ben seni çok iyi anlıyorum velakin emin ol ki o senin sevgine layık bir insan olsaydı şu an senin yanında olur ve biz bunları konuşuyor olmazdık
Soran+1 yılOlmazdik ya
- +1 yıl
Bende bunu anlatmaya çalışıyorum.
Biri senden vazgeçti ise sende unutmali geleceğine bakmalısin iyi niyetli biri olduğun kesin ve sırf bu yüzden üzülüyorsun velakin üzülme arkadaşım dünya imtihan dünyası kimin armağan kimin imtihan olduğunu bilemezsin
Soran+1 yılUnutmak istiyorum
- +1 yıl
İsteme unut un ufak et ve unut
Soran+1 yılUnutamiyorum ama
- +1 yıl
Unutacaksin sevgili kardeşim unutacaksin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
Güçlü bir karaktere sahipsen acını yasını yaşayarak atlatmaya çalış bir şekilde yalnız kalmaman lazım arkadaşlarınla görüş çalışmıyorsan bir iş bulmalısın
Yok ben dayanamayacağım diyorsanda destek al ve ilaç tedavisine başla 😔
Zor bir süreç ama geçecek
İzi kalsada atlatacaksın
Buna benzer bir süreci ekimden beri yaşıyorum kendi başıma atlatıyorum ilaç almaya çok yaklaştım ama kendimi o kadar güçsüz olmamalıyım diyerek kontrol ettim
Eczaneye gidip ilacı elime aldım ve geri bıraktım bence dayan ilk 6 ay oldukça önemli
Allah sabır ve güç versin20 Yorumla
+1 yılBen bundan bi kac ay önce çoçuğum olmuyor boşaniyoruz eşim çoçuk sahibi olmak istiyor ve onu cok seviyorum diye soru sormuşdu KS de birisi galiba o sensin abla simdide bu soruyla karşılaştım
Üzülme gercekden bu da senin imtihanin sabret güzel günler gelcekdir insallah sadece sabir et Allah’a sığın
Allah yardimcin olsun02 Yorumla
Soran+1 yılEvet ben oyum...
- +1 yıl
Hic üzülme abla sen dua et sadece Allah senin gibi karşına birisini çikartir sadece üzülme Allah sığın
+1 yılAh canım benim, çok zor yaşadığın şey inşallah biran önce atlatırsın acısını yaşayarak unutacaksın..
Senin elinden olmayan bir durum için, seni boşayan bir adamı da, adam yerine koyma artık..
123 Yorumla
Soran+1 yılCok sevmjstim onu boyle yapmasi...
- +1 yıl
Tam bir şerefsizmiş.
Soran+1 yıl6 yil evliydik biz...
- +1 yıl
Yavrum millet 16 yıllık karısını boşuyor başkasına aşık olup.. Bu sebepten boşaması onun ne kadar aşağlık birisi olduğunu gösterir keşke sadece aşık olup ayrılsaydı, Allah’ın vermediği bir şeyden seni sorumlu tuttu bakalım çocuğu olacak mı olursa nasıl olacak hayatına bak küçült onu içinde mutlu olmayı hak ediyorsun gençsin güzelsin hayatını yaşa
Soran+1 yılYapamiyorum canim cok yaniyor ihaneti kaldiramiyorum
- +1 yıl
Birden olmaz çok yeni acını yaşayarak unutacaksın iş hayatın yoksa çalış kafan dağılır
Soran+1 yılCalismiyorum
- +1 yıl
Tamam iş bul kafan o kadar hızlı dağılır ki aklına bile gelmez
Soran+1 yılLise terkim nasil bulayim ki hem ailemde istemez calismami
- +1 yıl
Ne yapacaksın hayatının kalan kısmını bulursun okul işlerini hallet o zaman önce
Soran+1 yılOkul mu
- +1 yıl
Dışardan bitir evet yine ba iş felan ayrıca sana kimse karışamaz buna izin verme kaç yaşına gelmişsin bana bu iyi geliyor bunu yapıcam de ve devam et
Soran+1 yılGelecege dair hic umudum yok
- +1 yıl
Erken kestin umudunu.. kendine gel kimseye ihtiyacın yok, sen kendi kendine yetersin daha ne Aşklar yaşayacaksın mutlu olacaksın. Bu süreci böyle atlatacaksın ama hemen atlatmam istiyorsan bir şeyler yap.
Soran+1 yılAyaga kalkacak gucu bile kendimde bulamadigimi desem...
- +1 yıl
Daha yeni atlatırsın yavaş yavaş acını yaşa. Ben olsam 2 gün ağlarım bak 2 gün kimse benden değerli değil yazık günah, ben değerli bir kadınım o olsa da olmasa da, kendi değerimden düşürmem. Bu hayat böyle canım ölebilirdi kimseye körü körüne bağlanma iki çocuğum var bir kocam var yarın hiç biri
Olmaya bilir. Bu dünya imtihan dünyası herkes bir şeyler yaşayacak ve bitecek öleceğiz ölümden ötesi mi var bak bir sürü insan öldü insanlarının gözü önünde çocukları öldü eşi anası babası öldü bunlar bize ders..
Soran+1 yılBak iste senin cocuklarin var allah bagislasin onlar senin tesellin ama bende o da yok
- +1 yıl
Bebeğim onlar Allah’ın emaneti ayrıca benim de 5 yıl çocuğum olmadı olmuyordu. Sonra nasip oldu.
Çocuk sorumluluk demek.
Soran+1 yılOlsun yani varsin cocugum olsaydi da sorumlulugum olsaydi
Soran+1 yılBende o da yok
+1 yılBulunduğun yerde üni varsa bölümleri incele, aklına yatanı oku. Masrafı yok zaten. Taban puan da yok. Önemli olan sana iş kapısı olacak bir. bölüm olması. Hem havan hem ortamın değişir. Mazeretli sınav başvurusu devam ediyor sanırım.
02 Yorumla
Soran+1 yılLise terkim ben olmaz ki ama
- +1 yıl
Açıktan bitir, yaşın müsaitken hemen eğitim konusunu halletmelisin
+1 yılSeverken ayrılmanız ardından böyle bir durumun yaşanıyor olması çok üzücü 😔 psikolojik destek almanız bu süreci atlatmanızda en sağlıklı yol gibi. Dilerim kalbinize iyi gelen her neyse onu bulursunuz
10 Yorumla
+1 yılBosandigin icin degil onunla evlendigin icin aglaman uzulmen gerek. adam resmen kullanmis gibi oldu seni. ama onunda basina aynisi gelebillir. hasta olabilir isinde iflas edebilir vb. o kadinda ondan ayrilabilir. etme bulma dunyasi
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 890 cevap paylaştı. Aenin bir suçun yok. Seni sevseydi çocuk için falan senden vazgeçmezdi. İlla çocuk istiyorsada çözüm yolları arardı yinede seni bırakmazdı. Böyle birinden kurtulduğun için sevinmelisin üzme kendini değmez böyleleri için
00 Yorumla
+1 yılSeni bırakan evlenmiş diyorsun senin oluyordu da belki onun olmuyor evlediğiylede bebeği olmaz onladamı boşanacak akıl fikir versin YÜCE RABBİM şirk koşmak şahitlerini gördüm 8 yıl sonra bebekleri oldu arkadaşımın öyle insana değmez üzülmek karşına bir beyfendi çıkar huzurlu bir hayat geçirirsin nasip kısmet
01 Yorumla
Soran+1 yılSorun bendeydi maalesef
Canım sakin ol. Böyle hissetmen normal. Ama kendine kafanı meşgul edecek başka uğraşlar bulup bu sürecin geçmesini beklemelisin. Devam etseniz de bu durum sizi ömür boyu üzecekti. Ayrıca sana gerçekten değer veren biri alternatif çocuk sahibi olma yöntemlerine yönelmeye çalışır seni bırakmazdı. 2 ay çok kısa bir süre yani ya zaten evliyken başkası da vardı ya da bu adam bir çocuk için iki ayda biriyle evlenecek kadar sağlıksız. Let it go
11 Yorumla- +1 yıl
Haklısın ağzına sağlık.
Yeni değildir. Bulmuştur önceden ayrılınca ilk firsatta evlenmistir
24 Yorumla
Soran+1 yılUmarim dedigin gibi degildir
Soran+1 yılYarama tuz basma lutfen
Soran+1 yılBunu bende dusunuyorum ama kondurnak istemiyorum
+1 yılÜzüldüm gerçekten, insan cocuk olmuyor diye ayrılmamalı. Bir çok yol vardı denenecek hiç olmadı çocuk alırdınız.
Hayat devam ediyor canım onüne bak sadece.
00 Yorumla
+1 yılBu yara elbet kapanır fakat izi daima kalıcaktır seni tanımam etmem fakat sen iyi ve güçlü bir kadınsın elbet bunuda aşarsın
024 Yorumla
Soran+1 yılO yara hep aciyacak dimi
- +1 yıl
Zamanla acısı azalıcak sana belirli bir süre veremen bu senin iyileşmene bağlı ama dediğim gibi izi daima kalır acımasa bile o iz sana bu günleri hatırlatıcak
Soran+1 yılVe acisi hic gecmeyecek
- +1 yıl
Geçicek elbet ama kaç yılını alır bilmiyorum
Soran+1 yılGozumu kapatip actigimda gecse keske
- +1 yıl
Maalesef öyle kolay değil
- +1 yıl
Hakkında hayırlısı olsun iyi bir Dr çıkarsa karşına hastalığın minimuma inecektir 💔
Soran+1 yılSanmiyorum ya ama neyse
- +1 yıl
Öyle deme dediğim gibi dr un iyi olması lazım ki teşhisi iyi koysun ben internet ten baktım aşk konusunda psikiyatriler var şaşırdım
- +1 yıl
İstesen senin için psikiyatri bulabilirim
Soran+1 yılSagolun ailem buldu benim icin
- +1 yıl
Senden bir şey isteyebilir miyim? Psikolog hakkında
Soran+1 yılEger yapabilwcegim seyse elbette
- +1 yıl
Psikolog a gittiğinde detayı olmadan neler yaptığını doktor nasıl davrandı nasıl bir yerdi vs anlatır mısın çünkü bende psikiyatriye gidicem nasıl bir duygu nasıl bir yer bilmiyorum
Soran+1 yılTabi yazarim
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙂
- +1 yıl
Merhaba gittiniz mi psikologa?
Soran+1 yılGittim
- +1 yıl
neler yaptı doktor nasıl davrandı nasıl bir yerdi
Soran+1 yılSorular sordu not tuttu
- +1 yıl
Peki bir faydasını gördün mü? Bir daha gidicek misin
Soran+1 yılTekrar gitmekiyim
- +1 yıl
ne kadar para verdiniz oraya? Son olarak klinik e mi hastaneye mi yoksa özel hastaneye mi gittiniz?
- +1 yıl
?
- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yıl1 sene geçmiş olması gerekmiyor mu?
Sanki öyle bir kadunun olduğunu düşünüyorum.
Yasa yine mi değişti.03 Yorumla- +1 yıl
Erkekler için evlendikten sonra ay farkı olmuyor ama kadınlarda çocuk ihtimaline karşı bir süre evlenmeleri yasak. Soruyu soran arkadaş canını sıkma benim de halam bu yüzden boşandı başkasıyla evlendi şansına çocuğu oldu ki sorun halamda olarak biliniyordu tedavide vs. Zaten seni sevmiş biri olsaydı öyle düğün müğün yapmazdı
Soran+1 yılMaaesef ki sorun bende
- +1 yıl
Sorun olmak görmemeniz gerek.
Sevgisi gerçek değilmiş.
Sizi hayatında istemiyorsa niye onun için kendinizi paraliyorsunuz ki.
Tek taraflı sevgi ile hayat geçirebileceğinizi mi dusunuyorsunuz.
Bu şekilde biten bir sürü örneği var yer yüzünde.
Sizi sevmeyenlerin hayatınızı meşkul etmesine izin vermeyin çünkü sevecek olanlara haksızlık etmiş olursunuz.
+1 yılDaha yeni. ayrilmisiniz zaman la unutacaksiniz ama zaman alir cok. seviyorsunuz sanırım hic soğuma olmadıysa ona. karşı
014 Yorumla
Soran+1 yılSeviyorum hala seviyorum
Soran+1 yılO yuzden canim aciyor
Soran+1 yılEger sevmemis olsaydin sadece anne olamiyorum diye uzulurdum
- +1 yıl
Buna. engel olamazsınız bol bol. konusun dertlesin arkadaşlarıniz. la buradan birileriyle kafanızı değilsin en azından konuşurken onu düsünmezsiniz
- +1 yıl
Nöyle bisey için nasıl ayrıldı sizden severek evlenmediniz mi
Soran+1 yılSeverek evlendik
- +1 yıl
Neden boyle. yaptı ozamn çocuk mu çok istiyordu
Soran+1 yılCocuk istiyordu
- +1 yıl
İstese bile. seven insan ayrılmama si lazımdı neyse olan olmuş siz de yolumuza bakin bundan sonra zaman la unutursunuz
Soran+1 yılUnutamam
- +1 yıl
Ömür boyle. geçmez ki. ne yapmayı düşünüyorsun ya hep onu mu düsuneceksin
Soran+1 yılBilmiyorum ama artik baskasini istemiyorum o olmayacak belki ama baskasidw olmayacak
- +1 yıl
İnşallah kısa zamanda toparlarsin konuşmak. istersen dertlesmek falan yazabilirsiniz
Soran+1 yılOlur
Sevgini haketmeyen biri için üzülme. Hakedecek olanlara şans ver. Ve eğer anne olmak istersen olabilirsin, evlat edinebileceğin çok bebek var
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEğer gerçekten seni sevse evlat edinirdi ama öyle bir şey yapmamış yani seni haketmeyen biri için neden ağlayıp üzülüyorsun? Cok mu seviyordun?
02 Yorumla
Soran+1 yılCok seviyordum onu
Cevap sahibi+1 yılAnladım 👍
Allah iyi insanlarla karşılaştırsın ondan daha iyisini nasip etsin inşallah
Çocuk olmadı diye boşanılır mı?
İmkan varsa o bölgeden taşınmayı denebilir.
ya da başka biriyle evlenilebilir.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı. Canın sağolsun sende birini bul evlen hayat yalnız geçmez hiçte üzülme oylelerine ferah ol bul birini bak keyfine
00 YorumlaHayatta senden önemli hiçbir şey yok ki
Kaldıki eski kocan için üzülüyorsun
En değerli varlığın sensin. Biz insanlar bunu unutuyoruz. Buna odaklanmaya çalış mümkünse.00 Yorumla
+1 yılÜzüldüm umarım mutlu olursun. Tüp bebek vs de mi olmadı?
06 Yorumla
Soran+1 yılHic bi sey olmadi denedik hepsini denedik
- +1 yıl
:( sorun sende miymiş?
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Geçmiş olsun. Üzüldüm
Soran+1 yılAnti depresanlar alacakmisim ilac konusmalar terapi tedaviler...
- +1 yıl
Konuşmak ister misin
+1 yılYe iç gez toz
Düşünmek çare değil zarar verir
Değiştirecek imkanın yoksa önüne bak04 Yorumla
Soran+1 yılUnutamiyorum
- +1 yıl
Kafanı meşgul et başka şeylerle emin iyi geliyor
Soran+1 yılNe yapsam onu hatirliyorum
- +1 yıl
Hep yaptığın şeyleri yapma farklı şeyler yap
+1 yılKurtulmuşsun diye sevinmen gerek.. Doğacak çocuğu sağlıklı doğar İnşallah.. ahını almaz.
00 Yorumla2 ayda kimi buldu da evlendi bu nasıl bir hız abimizdeki :D
00 YorumlaBazen sevgiyi de arkanda bırakmak gerekir. Senin de oyle olmus geçmişi bırakıp ileriye bakmalisin
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 903 cevap paylaştı. Demekki hazırdaymış çok üzgünüm senin adına umarım her şey gönlünce olur..
00 Yorumla
+1 yılXanım benim ya. Sen de hayatına birini sok. Ya da sevdiğin şeylere yönel. Bu duyguyla yaşama artık
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 968 cevap paylaştı. Değen insana canın yanar. Değmeyeni bırak gitsin kolayı seçmiş
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 520 cevap paylaştı. Yoluna bak. Hayatına devam et. Mutluluk en iyi intikamdir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılıcını doktugun senı anlayan dınleyen kımse var mı?
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHak eder kadınlar ver kurtul amdan bitti gitti
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBu hayatta gamsız olmak gerekiyor. Sen daha çok gençsin, güzelsin, akıllısın, şanslısın. Kim bilir daha kimler çıkacak karşına insallah da iyi biriyle sen de kuracaksın yuvanı o yüzden gıptayla bakma, onların sonunun da ne olacağını bilemeyiz
03 Yorumla
Soran+1 yılYuva kuramam ben artik evlenmem de cocugum olmuyor zaten
Cevap sahibi+1 yılOlsun cocuk vs isteyemen o kadar cok erkek varki illaki denk gelirsin
Soran+1 yılEger biri beni oldugum gibi kabul etseydi bu ilk esim olurdu...
+1 yılne yazsak boş..
kendi kendine atlatacaksın..
ama bir gün gelecek diyeceksin ki, hatırlamıyorum bile..01 Yorumla
Soran+1 yılOnu unutabilecegimi hic dusunmuyorum
Gizli Üye(36-45)+1 yılbiz daha 1 tane bulamadık millet 2. yi hatta 3. nasıl buluyor anlamıyorum
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 963 cevap paylaştı.
+1 yılhiç kafana takma sana değer vermeyene sende değer verme
00 Yorumla neden çocuk sahibi olamadın , genetik bir bozukluk mu anlatabilir misin
03 Yorumla
Soran+1 yılOlmadi iste nasip olmadi herseyi denedik hormon tedavisi denedik asilama denedik tup bebek denedik olmadi
Soran+1 yılHayir ya sorun bende olmaz iste
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende boşandım çok zor günler geçirdim ama atlattim o günleri çok şükür. Konuşmak dertleşmek istersen özelden çıkarım bir süreliğine. Boşandığımı yazınca erkekler mesaj atiyor çünkü.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılboş ver sen onu inan seni hak etmiyor sen çok daha iyilerine layıksın insan çocuğu olmuyor diye hayat arkadaşını yarı yolda bırakırmı hiç
01 Yorumla
Soran+1 yılBirakti iste
+1 yılUnutmaya çalışmaktan başka çarem yok sevgili yap kendine çivi çiviyi söker
00 YorumlaBos ver ya bak hayatina pozitif ol bazi seyler hayatta olmaya biliyor kendini uzdugune degmez inan
00 Yorumla
+1 yılŞaka mı bu gerçekse çok kötü.. mahvolurdum
03 Yorumla
Soran+1 yılGercek...
- +1 yıl
Allah sabır versin sana da onun yaşadığı evliliğin kat kat güzelini hayırlsını versin
Soran+1 yılHic umudum yok
Yanına kalmaz onun.
01 Yorumla
Soran+1 yılYanlarina kalir be... boylerleri mutlu olur biz omur boyu yalniz mutsuz kaliriz
Sen de evlen aşamayacak ne var
03 Yorumla
Soran+1 yılBen baskasini istemiyorum hele bu saatren sonra hic
unut gitsin hiç sevmemiş zaten seni
06 Yorumla
Soran+1 yılEn cok bu benim canimi yakiyor
Soran+1 yılYani ben onu cok seviyordum o da beni sevdi ama iste baba olma istegi agir basti galiba
Soran+1 yılSoylemek istemiyor eger soylersem kendime daha cok canim yanar
- Aile & Toplum konusunda 682 cevap paylaştı.
+1 yılBaşta sen kabul etmişin artık dönüşü yok
018 Yorumla- +1 yıl
Artık gözünün önüne bakacan
Soran+1 yılBaba olmak istiyorum dedi
- +1 yıl
Saglık olsun dünyanın sonu degil ya
- +1 yıl
O secimini yapmış cocuk olmasa bile seni bırakmaması lazım
Soran+1 yılBirakti iste
- +1 yıl
Üzülmeyin hanımefendi sakinleşin takip edebilirsiniz isterseniz
- +1 yıl
Selam
- +1 yıl
Nasılsın
- +1 yıl
Bencede git görün
Soran+1 yılMecbur artik
- +1 yıl
Bende gidiyorum bunda bişey yok hanimefendi
Soran+1 yılOlsun yani guzel bisey degil bence
- +1 yıl
Evet güzel bişey degil ama mecbursun
Soran+1 yılMecburum
- +1 yıl
Haklısın anlıyorum seni
- +1 yıl
Takip edebilirmisin sakıncası yoksa
Soran+1 yılKalsin bence
- +1 yıl
Siz bilirsiniz benimde kaderim ayni seninle
+1 yılboşanmışsın halen geçmişte kalma bence
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılikinci bir eş getirmesini kabul edermiydin acaba?
00 Yorumla
+1 yılÇok üzüldüm Allah yardımcın olsun 😔
01 Yorumla- +1 yıl
Severken boşanmak çok zor ya
Sağlık sorunundan dolayı mı olmuyor çocuk?
00 Yorumla
+1 yılSende hayatına odaklanıp kendi yoluna gitmelisin
00 Yorumlaumarim daha guzel yollar acilir sana canm
00 Yorumla
+1 yılAdilik bence çocuk olmuyor diye kadın bırakılır mı
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 407 cevap paylaştı.
+1 yılçok üzüldüm yaa sarılalım 🤗🙏🏼
00 Yorumla
+1 yılKanki takıldığın şeye bak unut gitsin adını
00 Yorumla
+1 yılYazıklar olsun o odama
00 Yorumla:( gerçekten mi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNeden bıraktın ki o zaman 😏
020 Yorumla
Soran+1 yılBaba olmak istedi cunku benimde cocugum olmuyordu
Cevap sahibi+1 yılVe baskı kurdu sana öyle mi
Soran+1 yılYani
Cevap sahibi+1 yılVe sonra çekip gitti öyle mi
Soran+1 yılBosanmak istedi
Cevap sahibi+1 yılDefolsun gitsin. Bunun adı ne adamlık ne insanlık. Kendince haklı sebepleri belki olabilir ama Allahtan umit kesilmez ve çocuk sahiplenirdiniz
Cevap sahibi+1 yılAma o adamlık yapmadı çekti gitti
Cevap sahibi+1 yılAllah bunu onun yanına birakmaz
Soran+1 yılBaba olmak istiyorum dedi senin icin herseyi yaptim tedavi ettirmeye calistim dedi lutfen engel olma artik dedi
Cevap sahibi+1 yılBunun adı insanlık değil. Lütfen boş biri için bu kadar üzülme lütfen
Soran+1 yıl6 yil evliydik biz
Soran+1 yılAz buz zaman degil
Cevap sahibi+1 yıl6 yılı geç sevdiği insanı Bi anda silip atmış 6 yil ne demek iyi bilirim. Ama o bir insan değil basit bir çöp parçası
Soran+1 yılAtti iste hic bir kiymeti yokmus
Cevap sahibi+1 yılDeğersiz biri bunu bil. Hani evlendi diyorsun ya. O evlilik onun boğazında kalır. Çünkü Allahin adaleti şaşmaz
Cevap sahibi+1 yılLütfen ağlama
Soran+1 yılNasil aglamayim sevdigim adam yillarimi verdigim adam gitti ben bittim
Cevap sahibi+1 yılYa tamam da adam mı o söylesene yaptığı adamlık değil
Soran+1 yılDegil elbette
Cevap sahibi+1 yılBi dakika söyle diyeyim birinin başına geldi ne tepki verirsin nasıl teselli edersin. Ya benim ağzımı açtırma lütfen. Canını üzmeye değse valla derim git ağla ama degmez
Gizli Üye(36-45)+1 yılçok üzüldüm bu duruma. Allah sabır versin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGit eşini geri al gerekirse büyü yap
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl.
Gizli Üye(36-45)+1 yılKaç ayda bosandiniz ve cekismelimiydi
00 Yorumla
+1 yılSende evlen
08 Yorumla
Soran+1 yılSacmalama istersen
- +1 yıl
Ciddiyim çivi çiviyi söker
Soran+1 yılCocugum olmuyor diyorum buna ragmen evleneyim mi
- +1 yıl
Evet herkes onun gibi mi nice anlayışlı insanlar var. Benim bir kuzenim çocuğu olmamasına rağmen kız demişti ona o yine kabul etti aile baskısına rağmen karısını destekledi kadın kanser olmasına rağmen onu kucaginda taşıdı yine vazgeçmedi en son ölümüne bir ay kala benden sonra evlen çocuğun olsun diye söz aldı sonra kuzenim onun isteğini yerine getirdi ve her bayram eski eşini çocuklarıyla ziyaret ediyor
Herkes öyle şerefsiz değil bir erkek de tanımadığı kızla iki ay içinde evlenmez evlilik kararı kız için beş erkek için en az bir yıl gereklidir
Soran+1 yılHerkes baba olmak ister...
- +1 yıl
Bazen bazı insanlar kişilerin hayatında figurandir. Gerçek eş Allah'ın imtihanını sabırla boyun eğer ve dua ile teslimiyet gösterir. Ayrıca belli olmaz benim bir arkadaşımin akrabası da sekiz yıl çocuğu olmadı kadından kaynaklı sonra adam onu boşadı gitti genç birisini aldı evlendi çocuğu oldu sonra o çocuk bir ateş parçası gibi dolandı en son herifin tüm malını mülkünü sattı uyuşturucuya verdi sonra öldü. Kadın ise birisiyle evlendi mucize eseri hamile kaldı çocuğu ve ailesiyle mutlu oldu dua ve sabırla Allah'tan iste
- +1 yıl
@kecka_kurda vay be hikayelere bak şaşırdım
- +1 yıl
@Eliiflendim nesine şaşırdın
- Devamını Gör (17)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer