Ailem neden sadece ablam odaklı bu durumda ne yapmalıyım?

kendimi bu ailede onemsiz hissediyorum. benim ablam seker hastasi ve dogal olarak onun ustune daha cok dusuyolar ama artik bu durum beni cok yormaya basladi ne var ne yoksa ona yatiriyorlar hic bir zaman onlardan bir sey bile istemedim kendimi otelde yabancilarla kaliyormusum gibi hissediyorum. mesela bir gun cok agrim vardi babamlarin odasinin kapisini caldim ablamin ismini kullanarak gel diye seslendi evde ben yokmusum gibi davraniyorlar. ya da yakin zamanlarda deprem hissedilmisti hemen ablamin odasina kostular ben odamda tektim gece banyoda bir sey dustu ve cok ses geldi herkes uyanmisti annem de babamda ablamin odasina bagirarak kosmustu ben yine odamda tektim o eve istese 11de gelebiliyorken ben 8 de gelince kiziyolsr disari cikmami istemiyorlar ama ona bir sey demiyolar. hatta bir keresinde biz kucukken ablam liseye yeni gecmisti ve matematikten dusuk bir not aldi diye babam odama hizlica gelip bagirip bagirip benim telefonumu elimden almisti. ona güvenceleri sonsuz ama bana oyle degiller. ve sorun surda ben onlar ne istese yaptim sesini cikarmadim ama ablam oyle degildi surekli kavga etti kalp kirdi illa kotu mu olmam lazim ne yapmaliyim?

Ailem neden sadece ablam odaklı bu durumda ne yapmalıyım?
Cevapla