Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaş dediğim herhangibir arkadaşınızı kavga ederken görseniz ne yaparsınz onu diyorum
Ayırırım kimin haklı olup olmadığını çözmeye çalışırım, arkadaşım haklıysa kavgaya dahil olurum yoksa ayırıp sakinleştirmeye çalışırım. lakin ben ayırmaya çalışırken karşıdan bana sert temas gelirse, vay karşıdakinin haline diyorum.
İki tarafı da ayırır güzel bir şekilde konuşmaya çalışırım ama arkadaşım hatalıysa daha sonrasında da hatalı olduğunu kendisine söylerim.
En iyi cevap seçimi için beni tercih ettiğin için teşekkür ederim.
arkimi savunurum
Cevap
1Cevap
Arkadaşımın biriyle kavga ettiğini gördüğüm an bende dalarım. Artık emanetli veya emanetsiz nasıl olursa
ayırırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?