Güncellemeler
+1 yıl
Ben kavga ederken beni tutup üstüne karşı tarafa laf anlatmaya çalışıyorlardı hala olayın etkisindeyim düşündükçe çıldırıyorum

Yakınlık durumuna göre değişir eğer herkes gibi biriyse ayırırım, sevdiğim biriyse lafımla ezerim karşı tarafın egosunu ayaklar altına alırım. Haa ama sevmediğim hatta gıcık olduğum biriyse kavga ettiği tarafa dalarım neden mi? Çünkü neden olmasın?
Cevap
2Cevap
Arkadaşımızı ortada bırakacak değiliz, Allah ne verdiyse.
Arkadaşımı korurum
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?