Yakın arkadaşımla kavga ettim, ne yapmalıyım?

En yakın arkadaşlarımdan biriyle kavga ettik. Aslında özür dilemekten gocunan biri değilim fakat onunla sık sık kavga ederiz ve genelde ben kendimin haklı olduğunu düşünürüm. Tartışırken ben sakin ve düzgün bir üslupla konuşurken bana bağırır çağırır hakaret eder olayı açıklamaya çalıştığımda da çocuk gibi kulaklarını kapatıp 'he heee' tarzında şeyler söyler. Barışmakta istiyorum ama bu konudan oldukça sıkıldım. Ne yapmalıyım?
Yakın arkadaşımla kavga ettim, ne yapmalıyım?
Cevapla