Müstakbel kayınvalidem tanışmaya geliyor. Emrivaki gibi oldu biraz ne yapacağım?

Erkek arkadaşımla biz 3 aydır birlikteyiz. Uzun mesafe ilişkisi yaşıyoruz. 3 ayda cok az yüz yüze görüşebildik. Uzaktan akraba sayılırız. onun teyzesi benim amcamın eşi oluyor. Yengem bu hafta sonu eşiyle bize gelecek. Ablasınında onunla geleceğini söylüyor. Erken değil mi sizce? Tamam biz evlenmeyi düsünüyoruz zaten. Hatta aileleri yakın zamanda tanıştırmayı düşünüyorduk ama bu biraz emrivaki gibi oldu sanki napıcam ben simdi?

Müstakbel kayınvalidem tanışmaya geliyor. Emrivaki gibi oldu biraz ne yapacağım?
Cevapla