İs yerime babam arabayla getirip goturuyor.
Arabayla en fazla 15 dk yol.
Ancak babam alkolik ve sorunlu biri. İki günde bir benzin koymama ragmen yinede sorun ediyor. tüm parami ona vermemi benim özgurlugumun olmamasını hayvan gibi yasamami istiyor. Bazen gece 11de cikiyorum işten. Yazlık bir yer yazın her cins insan var. Korkuyorum yürüyerek gidip gelmeye ama baska şansım da yok gibi.
Babama kalsam calistigim paradan kendime bi kiyafet bile alamiyorum. Kızıyor. Yürüyerek gidip gelmek istiyorum sizce olur mu?
Arabayla en fazla 15 dk yol.
Ancak babam alkolik ve sorunlu biri. İki günde bir benzin koymama ragmen yinede sorun ediyor. tüm parami ona vermemi benim özgurlugumun olmamasını hayvan gibi yasamami istiyor. Bazen gece 11de cikiyorum işten. Yazlık bir yer yazın her cins insan var. Korkuyorum yürüyerek gidip gelmeye ama baska şansım da yok gibi.
Babama kalsam calistigim paradan kendime bi kiyafet bile alamiyorum. Kızıyor. Yürüyerek gidip gelmek istiyorum sizce olur mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Nasil insanlar var yaa
Zor durumdayım tek carem calismak birikim yapmak bunlardan ayrilmak
Yaş kaç
22
Yeterince buyumüşsun artik
Büyüklükle ilgisi yokki
Tek başına bi kadın gece yolda nasil yürüsün
Korkuyorum her cins insan var burada
Senin simdiki sorunun o insanlar degil. babanin alkolik olmasi onun masraflarini senin karşilaman ve kendine maddi manevi calişmana ragmen hiç bir şey yapamaman.
Haklısın
Babama direnicem zaten.
Yuruyerek gidip gelicem çakı biber gazı taşıycam yanımda. Öylesi daha iyi olucak gibi
Inan çok üzdü beni bu durumun.
Ve ne yapabilirim diye düşünmekten alamiyorum kendimi.
maalesef. Keşke bi cözum yolum olsa ama yok.
Düsünmen yeter sağol.
İşte tek çarem bi şekilde çalışmak birikim yapip uni okumak
Her sey istedigin gibi olur inşallah
İsdegin an yazabilirsin bana
İnşallah
Peki teşekkür ederim
Abi kardeş teyze hala nine ne gözle bakarsan
Böyle tripler cekicegime yürürüm dahs iyi
İşte gece 11 de çıkıyorum isten. Eve gelirken korkuyorum başıma bisey gelir diye
Ama diger turlu de olmuyor
Yazlik bi yerde yaşıyorum demissin bence cok sorun olmaz gbi gelio bana senij verdigin yakit parasi sayesinde gezio bide kalkip mirin kırın ediosa salla gitsin yürürüm de
Dimi ya
Bence öyle ama sen daha ii bilirsin tabiki
Yakıt parası falan vermem diycem getirirsen getir getirmezsen yürürüm sen bilirsin diycem.
Ona bırakçam tercihi
Buda mantıklı yani baban söğüşlucek kaz bulmus gbi davranio
Gibi degil öyle yapiyo resmen.
Bu sefer bende ona gore davranıcam.
Valla baban olduğu icin ben cok bsy demiom sen de sonra babama nasil laf edersin die azar işitmek istemem 🤭😁
Üzücü kolay gelsin 👍
Yürüyerek gidip gelmek istiyorum tek başıma olur mu sizce
Olur neden?
Gece 11 de falan cikicam isten yazlik kalabalik bir yerdeyim. Eve giderken yolun bir kısmı ıssız o yuzden korkuyorum önerebilecegin bisey var mı kendimi korumam adina
Var biber gazı
Başka?
Ne bekliyon başka silah mı Alcan
Silah ise zor kolay kolay alamassin biber gazı kâfi
Hayir silah olmaz zaten
En fazla çakı biber gazı telefon bunlar iste
İyi o zaman silah alamassin zor emniyet vs rapor birsuru dert vs uğraşırsin hem onay lazım
Polisler soru soruyor vs 🤨🤨
Ona da basvurucam ama emniyet icin gerekli
Siz bilirsiniz
Onun hesabını bıle tutuyor demek cok acı bir durum
Evin mutfak ihtiyacini tamamen ben karşılıyorum. Buna rağmen böyle
Uzuldum acıkcası evlada bu yapılmaz
Yürüyerek gidip gelmeyi düşünüyorum ama korkuyorum biraz gece işten çıkınca bisey olur mu acaba
Hangı ildesın