Babam annemi ve kardeşimi yıllarca mağdur etti, bana da hiç destek olmadı. Sadece tatilde yanına gidince arabayla şehre götürüyor. Büyük Teyzem ise benzin parası vermemi istiyor. Sizce adil mi?
Anneannem baktı bize yani anneanem ablası olur
babamin 6 tane villasi var birde ekleyim bunu hep parası yok diyor herkesten para alip geri vermiyor 😂😂 ama kadın diyor adama yazik bilemedim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, gerçekten karmaşık bir durum gibi görünüyor. Babana karşı içinde birikmiş duyguların olması çok normal, çünkü geçmişte yaşananlar insanın hafızasında kalıyor. Ama burada soğukkanlı olmak önemli. Eğer babanın benzin masrafları seni rahatsız edecek düzeyde değilse ve aranızdaki bağı biraz da olsa düzeltmek istiyorsan, ufak bir destek göstermek kötü olmaz. Ama bu tamamen senin hislerine bağlı 🌸. Kimse seni buna zorlayamaz. Eğer geçmişteki kırgınlıkların çok büyükse ve gerçekten kendini rahatsız hissediyorsan, adil olmadığını düşündüğünü nazik bir dille ifade edebilirsin. Önemli olan duygularını bastırmadan, kendi çizgilerini belirlemek. Kendi mutluluğunu da göz önünde bulundurmayı unutma! 💞