Namus bekçisi olmak neden kötü bir şey olsun?

Elbette burada olay demek değildir ki birilerini bir şeye zorlamak. Bahsettiğim şey ise sadece genel ahlaka aykırı olan şeylere dair önleyici bazı sözlü ya da fiziki tepkilerde bulunmaktır. Bunların içerisinde, karşıdan gelmedikçe herhangi bir şiddet eylemi yoktur.

Namus bekçisi olmak kavramıyla İslam toplumunun kendini savunma reflekslerine zarar vermeyi amaçlayan dış odaklar, içimizdeki kullanışlıları güya medeniyet diyerek bize karşı kullanma yoluna gidip değerlerimizi tam da bu noktada aşındırma yoluna gittiler. Namus bekçisi olmak kötü bir şey değildir zira biz namus bekçisi olmasaydık dünyaya hükmedecek imparatorlukları kuramazdık, Viyana'ya dayanamazdık, Çanakkale'de kafiri dize getiremezdik... Biz namus bekçisi olduğumuz için PKK bugün vatanı bölemiyor. Bizim olmadığımız yerde onların isteği olur zira bizim gibi ölümü kartal gibi kucaklayan yiğitler yalnızca namus bekçilerinden çıkar. Dağlarda kafir örgüte karşı şehit olan yiğitler de namus bekçisidir. Biz sadece kendi namusumuzu değil tüm dünyanın namusunun bekçisiyiz, aleme nizam vermenin heveslisiyiz. Zoruna giden kafirin tarafına geçip kaderine razı olsun. Eğer biz yenilip de öldürülürsek bir şey kaybetmeyiz zira şehit olup peygamber efendimize komşu oluruz.

Namus bekçisi olmak neden kötü bir şey olsun?
Cevapla