Arkadaşım sırf sevgilisi benimle konuşmasını yasaklamış diye konuşmayı kesti. Çok saçma değil mi?

Bir kaç gün önce yakın erkek arkadaşıma nasılsın yazdım mesajlar teslim edilmeyince endişelendim. Çünkü interneti hep açık olur. Sms attım okudu ama cevap vermedi ilk başta. Bu arada 1-2 aya yakındır hiç konuşup görüşmüyoruz. Normalde de aşırı yakın değiliz sadece düz arkadaşız. Sonra bir şey yok konuşma benimle dedi. Baktım instagramdan da çıkarmış galiba wpden de engellemiş. Ne oluyor diye üzerine gittim. Sevgilisi benimle konuşmasını istemiyormuş? Nasıl hala bir tehdit olduğumu anlayamıyorum. Kız ona aldığım basit bir hediyeyi görünce kendisiyle konuşmamı yasaklamış. İlişkilerinin başından beri de kız sürekli benimle tanışmak istiyordu. Bende onunla işim yok diyerek geçiştiriyordum. Bana hep sevgilim olurda seni istemezse ayrılırım diyordu. Ya da hayatımda annemden sonra değer verdiğim tek kız sensin diyordu. Bu kızın bunu yapması başından beri böyle davranması ne demek? Kıza da hep beni anlatmış benim üstümden kızı mı kıskandırmak istemiş? O hediyeyi de göstermek zorunda değildi. Kendimi kötü hissettim gerçekten arkadaşlığımız bozulduğu için çok özgüvensizce bir hareket değil mi?

Arkadaşım sırf sevgilisi benimle konuşmasını yasaklamış diye konuşmayı kesti. Çok saçma değil mi?
Cevapla