Hamileyim ama eşim annesiyle kalıyor, ne dersiniz bu duruma?

bir çocuğum var boşanmıştık benim ısrarlarımla tekrar bir araya geldik dini nikahla. Şimdi hamileyim tekrar ben çok istedim çocuğumun bir kardeşi olsun diye neyse evi tam düzenleyemiyorum diye adam evde durmak istemiyor evi de bk götürmüyor yanlış anlamayın yemeği bulaşığı hallederim ama her taraf mükemmel düzenli de olmuyor bu da anneyle yaşıyor ben de bir şey demiyorum size sorum hamile bir kadını bir çocukla yalnız bıraıp gitmesine ne söylersiniz? artı mrmurum çalışıyorum her sabah çocuğu kreşe ben bırakıyorum dolmuşla onun da altında arabası var benim yok vs vs hamile olduğumu ailesinde de söylemiyor çünkü onlara beni sevmediğini benimle kafada işi bitirdiğini ama çocuk için görüştüğünü eve geldiğini vs söylüyor. sizler ne der ne yaparsınız sağlıklı düşünemiyorum?

Hamileyim ama eşim annesiyle kalıyor, ne dersiniz bu duruma?
Cevapla