İphone aldım arkadaşım sürekli kötü yorum yapıp moodumu düşürüyo, kıskanıyo mu?

aslında söylemiycektim ama bana ulaşamayınca anlamış aradı söyledim ne aldın dedi 11 diyince ilk tepkisi ıyhhh slk mısın 11 alınır mı modası geçti falan oldu. çok sinirlenmedim bunu istiyorum bunu aldım dedim. bugun yine aradı hangi renk diye abi sanane aw. neyse beyaz dedim yine aynı tepki mal mısın beyaz çok kötü siyah çok iyi falan. ben de ne kadar zevksizsin falan dedim, ben aldım sen kullanmıyosun, ki zaten seninki de beyaz dedim. sustu ya insan bi hayırlı olsun der her bi boka kusur buluyo siyah olsa bu sefer ıyhh iğrenç diycek yine. bıktım artık ama şuanlık başka arkadaşım da yok napıcam ben

Güncellemeler
+1 yıl
bi de ilk duyduğunda niye 13 almıyosun seninkinin modası geçti dedi, zaten kenime ve kardeşime aldım nasıl 13 alıyım mk malı. kendisinde de se mi ne alt model dandik bişey var. ama ben onu gördüğümde bile güle güle kullan demiştim sevinmiştm
İphone aldım arkadaşım sürekli kötü yorum yapıp moodumu düşürüyo, kıskanıyo mu?
Cevapla