Arkadaşım ne atarsam atayım, hep ıyy çok kötü diyo, beni mi kıskanıyor?

gitar çaldığım ses attım bi dünya sövdü yok olmamış yok çok acemi, gayette ilk seviye biri için normal metallica çalıyorum yani arkadaşım eşşek değil, bugun de geçen aylarda çektiğim bi fotoyu attım bak sivilce yokmuş hiç diye ( fotoda aşırı güzel çıkmışım suratım parlıyo aşırı pürüzsüz) ve iki tane kırmızı nokta var alnında nesi pürüzsüz dedi, şok oldum dedim tamam en çirkin benim tamam en kusursuz sensin.. sonra fotoyu sildim ve hiç üstüne alınmadı mal mal güldü, kıskanıyo mu bu? (fotoyu inceledim nokta falan yok olsa da evt kanka hiç sivilce yokmuş çok iyi demek çok mu zor)
Güncellemeler
+1 yıl
nasıl tepki veriyim buna bunlar dışında çok iyi anlaşıyoruz tek arkadaşım zaten hepsiyle küstüm
Arkadaşım ne atarsam atayım, hep ıyy çok kötü diyo, beni mi kıskanıyor?
Cevapla