Çok pişmanım, mutsuzum ve ne yapacağımı bilmiyorum?

Eşim benden ayrılacak arkadaşlar. 3 yıldır evliyiz, 1 oğlumuz var. Eşimi üzdüm, 2 defa uyuşturucu içerken yakalandım. Çok pişmanım ve ölesiye mutsuzum. Adli tıp raporu aldım temiz çıktım. Ama artık bana güvenmiyor ve engelledi, ulaşamıyorum kendisine. Ben onsuz yapamam, nefes alamıyorum ve çok kötü durumdayım. Ne yapacağımı bilmiyorum, akıl verin lütfen.

Çok pişmanım, mutsuzum ve ne yapacağımı bilmiyorum?
Cevapla