Kız Kardeşim hakkında kendimi suçlu hissediyorum... nasıl yardm edebilirim?

Kiz kardeşim hep diyodu ki ilk sevgilimle evlenmek istiyorum ve bu yüzden beğendiği bi kişiyle evlenmesi imkansız olduğu için sevgili olmuyordu
Ama ben dedim ki illa ilk çiktiğn kişiyle evlenmek zorunda değilsin birsüru kişi taniyip öyle evleniceğin kişiyi seç
Neyse işte şimdi o imkansz olan çocukla sevgili ve seviyorda ayrilamiyor evlenme hayalleri kuruyor onunla...
Ama biliyorum ki onunla bi sonu olmadığıni şimdi ayril deyice bile oturup ağliyo ve ben kendimi aşırı suçlu hissediyorum ne yapacam bilmiyorum bu kadar kapilacağini bilmiyodumm...
Kız Kardeşim hakkında kendimi suçlu hissediyorum... nasıl yardm edebilirim?
Cevapla