Kendimi kötü hissediyorum ablam üzülmüş müdür?

Bugün abim telefon aldı bana telefonum çok eskiydi birde doğru düzgün çalışmıyordu pahalıydı 19lira ablama da almıştı 1 yıl önce onun ki ucuzdu 16mı ne benimkine göre ablam üzülmüş müdür
Kendimi kötü hissediyorum ablam üzülmüş müdür?
Cevapla