Bence düğün çok masraflı ve gereksiz bir şey. Güzel anılar vs illaki olur fakat sade bir nikah ve sonrasında balayı, orada daha çok yalnız kalma şansı, heryeri gezme sohbet etme, birbirini daha çok tanıma şansın var. Düğünde ise millete pasta, kuruyemiş, kola almakla ve milyarları gözden çıkarmayla meşgulsun:) o parayı ona vereceğime balayına harcar heryeri gezerim çok daha mantıklı. Siz ne düşünüyorsunuz?
Evlilik sürecinde düğün mü daha mantıklı yoksa balayı mı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Balayı
Düğünü bende mantıksız buluyorum ama hanım isterse yaparım. Çünkü hem o, hem ailesi böyle mutlu bir günü yaşamak ister
Çok pahalı yoksa yapılır elbette: )
Sıkıntı yok. Çalışır, kazanır yaparız. Maksat gönlü olsun
Balayı daha iyi olur. Düğün masrafı gereksiz sırf gösteriş millet eğlensin aman herkes çatlasın. Gider balayında kendimi eğlendiririm
Hem de bolca gezme ve anı yaşama
Balayi bencee çünkü gereksiz insanlarda vakit gecirip yorulmak yerine sevdigin kisiyle bas basa vakit gecirmek hep daha cazibeli gelmistir
Allaha şükür bir kişi düşüncemi destekledi😂
👍☺️
Düğün çok saçmaaaaa hemde aşırı. Net balayı daha mantıklı
Neymiş adettenmiş ulan pahalı pahalı: ) düğün salonu fiyatlarını hiç araştırmamışlar 😂 balayı on numara beş yıldız
Bana kalsa sadece nikah ve balayı. Ama ailelerin düşüncesine göre ise düğün olmak zorunda 🤷🏻♀️🙃
Üç beş dayı kurabiye yesin diye servet ödemek he vay be😂
Ya şöyle bir şey var sadece nikah olunca garipseniyor nedense.😂😂
Avrupada hiç öyle değil geçen sene turist gitmiştim sıradan şık bir nikah onlara göre lüks: )
Bizimkilerin düşünce yapısı onlarla bir değil işte 😇
Direkt balayı tercih ederdim düğün ise sade iki ailenin olduğu sade bir yemekli düğün nikah olabilirdi
Paralari akrabalar mutlu olsun diye (ki öyle olduklarını bir an yok) harcamam
Balayi daha mantikli
Kız veya erkek tarafında nasıl oluyorsa öyle olsun.
İkiside mantıksız abi evlenme boş ver 😄
Sanki paramın olmayışı hayatın bana bir engeli gibi 😂
Düğün saçmalık balayı mantıklı
Kesinlikle
Düğünsüz evlendik demek acıtır. Balayı tatil türü. Sonra da gidilir.
Bana mantıklı gelen tek şey sözleşmeli evlilik yapsam da onu yaparım zaten ,😏
Düğün
Kendi düğünümde halay çekmek isterim
Kendi düğününde soyutlanacağını mı düşündün😂 herhalde çekicen
Yani inşallah kürt biriyle evlenirsem halay çekerim
Düğün çok saçma bir olay... Nikah ve balayı en mantıklı ve sağlıklı olanı bu... Diğer türlü aşırı stres hiç gerek yok bence
Balayı mekke ve Medine gitmek isterdim
Balayı düğün gereksiz
Ikiside
Fazla masraflı 😟
Bence ıkiside olmalı...
Bence ömür boyu sürecek olan balayı
Balayı daha mantıklı. Düğün pek tasvip etmiyorum.
Balayı daha iyi gibi geldi bana
bence balayı. düğünü boş ver
Kesinlikle balayı
Balayı.
Balayı
balayı tabii
Balayina yurt dışına gidilirse olur
Balayı net
Düğün çok gereksiz
Balayı
Balayı
Balayi
İkisi de
İkisinde saçma