Evlilik sürecinde düğün mü daha mantıklı yoksa balayı mı?

Bence düğün çok masraflı ve gereksiz bir şey. Güzel anılar vs illaki olur fakat sade bir nikah ve sonrasında balayı, orada daha çok yalnız kalma şansı, heryeri gezme sohbet etme, birbirini daha çok tanıma şansın var. Düğünde ise millete pasta, kuruyemiş, kola almakla ve milyarları gözden çıkarmayla meşgulsun:) o parayı ona vereceğime balayına harcar heryeri gezerim çok daha mantıklı. Siz ne düşünüyorsunuz?
Evlilik sürecinde düğün mü daha mantıklı yoksa balayı mı?
Evlilik sürecinde düğün mü daha mantıklı yoksa balayı mı?
Cevapla