Benim gibi kötü zamanlardan geçip yükselen var mı?

Merhabalar. Ben üniversite öğrencisiyim. Annem çok sıkıntılı ve eve para vermedigim icin bu evde yaşamamam gerektiğini söylüyor. Babam zaten yok. Okumak istiyorum ya da devlete girip çalışmak. Ailem ve yaşadıklarımı gördükçe umudumu kaybediyorum. Parasızlık içindeyim. Annem vermiyor bir kadın olarak ped bile alamıyorum. Bir zamanlar benim gibi olup sonradan çok iyi yerlere gelen varsa bana motivasyon olsun diye yazabilir misiniz. İsterseniz tabi. Teşekkürler şimdiden

Benim gibi kötü zamanlardan geçip yükselen var mı?
Cevapla