Beni bekleyen fazlasıyla sorumluluk var
Ve bugün çok kırıldım. Yarı yolda bırakıldım.
Ne yapsam bilemiyorum
Nasıl toparlanır bilmiyorum
Beni bekleyen fazlasıyla sorumluluk var
Ve bugün çok kırıldım. Yarı yolda bırakıldım.
Ne yapsam bilemiyorum
Nasıl toparlanır bilmiyorum
Kendi kendime kalmak iyi gelmiyor, gece uyanık olmamaya çalışıyorum. Dışarı çıkmak veya arkadaşlarımla konuşmak iyi geliyor. Onun dışında zaten çok depresyonlu biriyim üzülüorum varoluşumu çok düşünüyorum rüyamda intihar edenlerin cennete gittiğini gördüm
Benzer ama ben hep tekim
Hiç arkadaşım yok maalesef
Burası ve sapıkları çok yorucu geliyor şu an ne yazık ki
Umarım
Cevap
2Cevap
Kendime vermem gereken kıymeti veriyorum kendimle zaman geçiriyorum kafamı dağıtacak bir şeyler buluyorum ya da mutlu edecek şeyler yapıyorum
Toparlanmıyorum aynen devam
Zikir çekiyorum elhamdülillah 🙏
Toparlanamiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?