Çok kötüyüm lütfen bir şey yazın?

Ben çabuk sinirleniyorum ve geçmişte çok şeyler yaşadım ve bugün annem ve ablamla kavga ettim ve annemin söylediği sözler çok ağırdı bana beceriksiz, senin gibi tembel birini görmedim, çok tembelsin, sen evlenirsen geri bırakırlar seni, aklım olsaydı seni doğurmazdım, falan dedi gerçekten çok çaresiz ve kötü hissediyorum o kadar iğrenç bir insan mıyım sürekli asosyal bir insan olduğum için evde duruyorum dışarı çıkmıyorum okuluda açığa aldım annem sürekli başarısızlığımı yüzüme vuruyor okulu bıraktığım için hep burdan vuruyor bana evden çıkmıyorsun, ev işi yapmıyorsun, boşa yaşıyorsun falan diyiyor ben dayanamıyorum artık buraya bunları yazma sebebimde bu, sorun bende mi bilmiyorum sinirlenince çok sinirli oluyorum kendimi engelleyemiyorum ama annemin söylediği sözler benim çok kalbimi kırdı artık gerçekten sıkıldım hayattan yaşamak istemiyorum napıcam şu an bunlarıda ağlayarak yazıyorum kötü bir insanmışım sevilmeyi hakketmiyormuşum, İğrençmişim gibi hissediyorum hatta uzun süredir bir erkek tarafından asla sevilmeyi hakketmediğimide düşünüyorum napıcam gerçekten iyi değilim lütfen bir şey yazın buraya dertleşmek için bunları yazıyorum çünkü çok kötü hissediyorum

Çok kötüyüm lütfen bir şey yazın?
Cevapla