Merhaba çok kötüyüm lütfen bilgisi olan varsa yazabilir mi?

1 ay önce ağzımın üst damağında ön dişlerimin hemen arkasında bişey çıktı. Apsedir geçer diye bekledim geçmedi. Bugün ağız ve diş merkezine gittim. Önemli bişey olabilir buralarda oyalanma fakülte hastanelerine git dediler. Biyopsi gerebilir dediler. Şok oldum böyle bişey beklemiyordum aşırı korktum çocuğumla ilgilenemiyorum kolum kalkmıyor korkudan randevu henüz bulamadık bu bekleme aşaması çok stresli. Bilgisi olan böyle bir şey yaşayan var mı lütfen yazar mısınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen yaşayan var mı böyle birşey😟
Güncellemeler
+1 yıl
Kusura bakmayın belki bilgisi olup gormeyenler olabilir diye tekrar guncelliyorum. Psikolojik olarak çökmüş durumdayım lütfen yardım edin
Merhaba çok kötüyüm lütfen bilgisi olan varsa yazabilir mi?
Cevapla