Her ölüm sonrası neden çöküntülerimiz sadece birkaç gün sürüyor? Neden sonsuza dek devam eden bir üzüntü hali yok? Beden zihinden neden daha güçlü? Neden varlığımız yaşamak için direniyor?
Neden?
Her ölüm sonrası neden çöküntülerimiz sadece birkaç gün sürüyor? Neden sonsuza dek devam eden bir üzüntü hali yok? Beden zihinden neden daha güçlü? Neden varlığımız yaşamak için direniyor?
Neden?
Çünkü insanlar her zaman için yani nefes aldığı sürece hayata sıkı sıkı tutunmak isterler bu yüzden de yaşama sıkı sıkı bağlıyız yani bir insan yaşamak istemiyorum hatta ölmek istiyorum dese bile aslında içten içe kalp attığı sürece tekrar atmak ister yani bir şekilde hayata tutunur en umutsuz görünen anlarda bile insan vaz geçmez bu yüzden de işte yaşama bu kadar bağlıyız hatta bazen bu zor bile olabiliyor. çünkü biz ne acı yaşarsak yaşayalım beyin bu şekilde kendini iyileştiriyor yani bir şeye sonsuza kadar üzülseydik zaten buna dayanamazdık bu yüzden de zaten ne kadar acı veya ne acı yaşarsak yaşayalım beyin bir şekilde kendini motive eder yani acıları unutmasak bile yaşamaya devam ederiz bir şekilde.
çünkü nefes alıp verdikçe senin kontrolün de değil hiçbir şey düşünmek evet belki istemezsen zihnini susturabilirsin ama nefes almanı kesebilir misin tutsan nefesini beş dakika sonra istemsizce alıp vermeye devam edersin..
Bazı şeyler senin kontrolünde değil yaşamak gibi.
Kontrolümüzde olan bir şey olduğunu zannediyor musunuz?
seçimlerimiz kendi fikirlerimizle yaptığımı şeyler bence kontrolümüzde olmasa da irademizi yansıtıyor
diye düşünüyorum
Cevap
4Cevap
İstediğim sorudan başlayabiliyorumdur herhalde 🙂
Yaşamda kalmak istenmiyorsa?
Neden zorunda olalım ki buna?
En inançlı insan bile ölümden korkuyor, evrimsel içgüdü bizi garip bir şekilde eğitmiş
İnançlılar zaten korkak.
Sana özelden yazamıyorum mesaj atılamıyor hatası veriyor sen bana yazsan da
Çünkü hepmiz gelip geçici olduğunu bilmek
İnsan doğası
Kısa cevaplar istemiyorum.
Şöyle söyleyeyim o zaman hayat bir şekil devam ediyor insan doğasında da bir şeye takılı kalmak istemiyor ölüm de bı süre sonra normal geliyor ve kabulleniş oluyor sonsuza denk onun acısı çekilmiyor eğer çekilse insanlar hayatını idame ettiremez ve dışarda psikolojisi bozuk bı sürü insan olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?