Ablam benimle tartışırken bana şiddet uyguluyor?

sorun şu ki ben 23 yaşındayım da 26, yaşlarımız yakın bunun bana ne kadar kötü hissettirdiğini anlayabilecek yaşta. bunu daha önce bu kadar sık yapmıyordu 18-19 yaşlarımda başladı. Aslında anlatmak gerekirse ben her zaman kavgada pasif kavga etmekten kaçınan kavga ederken de sadece tartışan biriyim, o benim aksime tartışır hakaret eder, sonra sinirini yenemeyip saldırır bana. Bizim ailemiz aşırı sorumsuz ve çocukları ile ilgilenmeyen ailedir (ortada sonra aile denen bir şey de kalmadı) , ben üniversite yazdığımda ablamın yanına yazdım, bana destek olması için o zamandan beri onun deyimiyle “benim kanatlarımın altındaysan benim dediğimi yapmak zorundasın, bana mecbursun” bu şekilde. Sonra çalışma hayatında da yanına taşındım, her tartışmamızda ya da ister tartışmayalım benim kafama kakıyor ona olan mecburiyetimi. tartışmanın içinden çıkamıyor ve üstüne üstlük şiddet uyguluyor (şiddet kısmı benim çok gücüme gidiyor) ve her tartışma tek taraflı oluyor tartışırken benim de herhangi bir cevap vermeme izin vermiyor, bana kendimi berbat hissettiriyor, tabi ne konuşsak ne anlatsak bu sorunu çözemiyoruz sadece konu kapanıyor normale dönüyoruz sanki hiç kavga etmemiş gibi oluyor. onun yanından da ayrılamıyorum çünkü gidecek yerim yok o da bunun farkında olarak bana zorbalık yapıyor (aslında ayrılmak niyetinde değilim sadece ilişkimizi düzeltmek istiyorum) . Bir çözümünüz var mı?

Güncellemeler
+1 yıl
Psikolojik destek mestek onları kabul etmiyor. Sorunun tamamen bende olduğunu düşünmekte
Ablam benimle tartışırken bana şiddet uyguluyor?
Cevapla